Mia me idalje strelja pogledom. Ne razumem šta se dešava. "U čemu je problem? Ionako nemam ništa sa njim." Gledam je i ona samo odmahuje glavom i opet gleda ka izlazu pa oko nas. Kao da će nas neko čuti. "U čemu je problem? Jane, on je stariji od tebe i oženjen je. To je prvi problem, drugi je to da je opšte poznato da se on bavi kriminalom.... Gledam u nju i neverujem šta govori. Ja uopšte ne nameravam da imam bilo šta sa njim." Mia, ja nemam ništa sa njim, niti nameravam. I ne interesuje me uopšte čime se bavi." Ona samo gleda u meni i čini mi se da mi ne veruje,ali me trenutno ne zanima. Kreće neka dobra pesma i ja krećem da igram sa Rickom, koji je počeo da se dosađuje pored nas dve očigledno, i on počinje da igra sa mnom nakon nekoliko puta odbijanja. Nas dvoje nastavljamo da igramo uz još par pesama dok Mia idalje stoji za stolom i malo malo gleda u telefon. A mene to polako počinje da nervira i par puta sam joj rekla da dođe da igra sa nama međutim ona odbija. Nakon, kako mi se čini pola sata igranja, opet stajem za sto i proveravam telefon i vidim da je već prošlo dva, a ostali momci su se vratili za sto. "Hoćemo li krenuti kući?" Mia govori Zacu i on klima glavom u znak slaganja. Svako završava svoje piće i kada konobar dolazi do nas ja mu dajem pare i on ih odguruje nazad i vraća mi ih. Gledam u njega i ne razumem o čemu se radi, a on izgleda primećuje moj zbunjeni izraz lica i šapuće mi na uvo. " Gazda je rekao da se sve što ste večeras popili stavi na njegov račun." Usta su mi ostala otvorena od čuda. Šta taj čovek pokušava? Osećam kako mi se krv penje do lica i postajem crvena od besa. " Zahvali mu se u moje ime." Odgovaram i jurim napolje. Ne znam zašto me je to iznerviralo toliko, ali ne sviđa mi se što to radi. Prvo mi naručuje piće, a sad sve on plaća. Utom svi izlaze napolje i gledaju me. " Zašto si tako izjurila napolje? Jel se nešto desilo? " Pita me Zac i ja samo odmahujem glavom i osmehujem se lažno. Ulazimo u kola i krećemo kući. A ja vožnju provodim razmišljajući o Gospodinu Stylesu... Nije mi jasan taj čovek uopšte. Pokušava nešto i onda se izvini i sve je uredu, pa mi onda šalje piće i ljubi me u obraz. Stvarno ne razumem...
Nakon što su me dovezli ispred kuće izlazim i mašem im svima i ulazim u kuću. Vidim svetlo iz dnevne sobe i znam da je Sean tamo. On me uvek sačeka posle izlazaka. Kada sam ušla u dnevnu vidim da je skoro zaspao i prilazim mu i pomazim ga po kosi da ga razbudim. "Stigla sam, možeš ići da spavaš." Govorim mu i smejem se jer on samo drma glavom i nastavlja dalje da drema. "Ajde Sean kreni, ne mogu da te vučem do gore, a ne možeš tu spavati." On ustaje polako i grli me i ljubi u obraz. "Kako je bilo u izlasku?" pita me dok krećemo ka sobama na spratu. "Pričaću ti sve sutra u detalje, ali sve je uglavnom uredu bilo." Govorim i on klima glavom. "Laku noć Jane i lepo spavaj." Govori mi i ljubi me u kosu i produžava ka svojoj sobi. A ja mu uzvraćam jedno "laku noć" i ulazim u svoju sobu. Nakon uobičajene rutine, skidanja šminke i tuširanja oblačim pidžamu i napokon ležem. Kad pogledam na sat na telefonu vidim da je već 4 sata ujutru. Odlučujem se da ću ipak otići na spavanje, iako sam planirala da slušam muziku malo.
Ujutru me budi kucanje na vratima. I mamin kreštavi glas. "Jane, već je podne. Vreme je za ručak. Ustaj!" Govori sa druge strane vrata. Ja jedva otvaram oči da pogledam na sat da bih se uverila da li je stvarno podne. Vidim da je ekran crn i neće da se upali. Verovatno je baterija prazna,uključujem ga na punjač i pokušavam da ga upalim. Nakon par minuta pojavljuje se slika mene i Seana na ekranu i smejem se prisećajući se kako je slika nastala. Mama i tata su nas vodili u neki park i ja sam naterala Seana da me nosi na krkače, a pošto smo oboje bili mali neposredno posle te slike smo oboje pali. Sećam se da sam razbila usnu tada i da sam jako plakala.
Pogledam na sat i vidim da je stvarno podne. Ustajem iz kreveta i oblačim duks preko pidžame i odlazim u kupatilo da se umijem i očešljam. Nakon toga silazim dole u prizemlje i vidim da su već počeli da jedu. "Zdravo i prijatno." Govorim im, a oni se zahvaljuju. Prilazim do Seana i ljubim ga u obraz, a zatim sedam do njega. Spremila je lazanje. Što je moje omiljeno jelo... Jedemo u tišini, tata i Sean progovore povremeno i to o nekom poslom... Pošto Sean želi da radi sa tatom dok ne završi faks. Al videćemo šta će biti od toga, tata se protivi tome jer želi da bude usredsređen na učenje. "Večeras ćemo verovatno na večeru sa Gospodinom Stylesom." Govori tata, a ja odmah dižem pogled i gledam u tatu. A kroz glavu mi prolaze sinoćni događaji koji uključuju Gosp...ustvari Harrya. Rekao mi je da ga tako zovem, znači mogu tako da ga oslovljavam u sebi. Prijalo mi je kako me je gledao dok smo sedeli kod njega u separeu i..... Ma šta ja pričam... Nije on mene ni gledao. Počela sam da umišljam. "Kada idemo?" Pitam tatu, a on podiže pogled sa tanjira i gleda me sa osmehom. "Oko osam... Nisam mislio da ćeš hteti da ideš." Govori, a ja samo uzvraćam osmeh. Moraću da se sredim malo. I počinjem da razmišljam o tome šta ću da obučem...
Nakon ručka odlučujem da pogledam film sa Seanom u dnevnom boravku. Dok tata odlazi u radnu sobu da završi neki spisak za posao. A mama je čini mi se otišla negde sa prijateljicom, ako se dobro sećam... Nisam je preterano slušala dok je pričala.Nakon sat i po, koliko je trajao film, pogledam na sat i vidim da je već sedam sati. Odlučujem da krenem u sobu da se sređujem. "Sean, idem ja gore da se spremim za večeru." Govorim mu, a on klima glavom. "Sad ću i ja još malo. Nadam se da ne moram ništa svečano da oblačim inače neću ići." Govori, a ja mu se smejem. "Ma daj, ne možeš me ostaviti samu tamo sa matorcima." "Ma nije Gospodin Styles toliko mator." Govori, a ja samo prevrćem očima i odlazim gore na sprat. Šta bih mogla da obučem..... Ne znam ni sama. Otvaram orman i gledam u njega. Haljina koju baš dugo nisam nosila. Čipkana je i lepršava sa crnom postavom ispod i rukavima koji se šire. Sviđa mi se ta haljina. Vadim je iz ormana i polažem na krevet. Zatim odlazim u kupatilo uzimam peglu i pravim lokne sa njom, a nakon što završim sa kosom uzimam šminku i stavljam senku i maskaru na oči. Odlučujem da izostavim ajlajner, a na usta stavim samo sjaj i kada pogledam u ogledalo sviđa mi se kako sam se našminkala. Izlazim u sobu i vidim da mi telefon svetli. Kada ga upalim vidim da me je Luke zvao, uzvraćam mu poziv i javlja se nakon drugog zvona. "Hej mala, pa gde si ti? Nema te ceo dan. Pomislio sam da si nešto ljuta." Čujem njegov glas i smešim se. "Ma nisam, spremam se za večeru. Idem sa mojima i sa tatinim šefom na večeru." Pričam mu i čujem da mi neko kuca na vrata, a zatim se otvaraju i iza njih proviruje Sean. Pokazujem mu rukom da uđe, a on ulazi i seda na krevet, a zatim se okreće i gleda u haljinu koja je na krevetu. I govori da mu se sviđa. A ja mi se samo nasmejem. Nakon što mi je Luke pričao o utakmici i nekom njegovom drugu koji je promašio penal. Nakon toga mu odgovaram da moram da idem da se obučem i prekidamo vezu. "Taj Luke je malo naporan." Govori Sean i smeje se, a ja ga udaram u rame. "Da vidim kako si se sredio." Govorim mu i on ustaje sa kreveta i kreće da glumi kako pozira, a ja umirem od smeha. On uvek zna da me nasmeje. "Odličan si batice, a sad izlazi napolje i pusti me da se ja obučem." Govorim, a on klima glavom i izlazi iz sobe, i čujem ga da silazi niz stepenice. Brzo skidam pidžamu, u kojoj sam provela skoro ceo dan, pazeći da ne pokvarim šminku i navlačim haljinu na sebe. Odlazim do ormana i uzimam štikle bež boje koje imaju debelu štiklu. A imaju kajšić oko prstiju i oko članka. Kad ih obujem odlazim do ogledala i sviđa mi se ono što vidim. Izgledam odlično...nakon što sam namestila kosu silazim dole gde me svi čekaju. "Hajde, Jane, pa zakasnićemo." Govori mama, a ja samo prevrćem očima. "Super si." Govori mi Sean i ja mu pravim mali naklon u znak zahvalnosti. A on mi se smeje. Nakon što smo svi spremni izazimo iz kuće i krećemo ka autu, a ja se nekako duboko u sebi radujem ovoj večeri.
Evo ga, čini mi se da može da prođe ovaj nastavak
Zanima me da li je neko od vas išao da gleda film "After" i kako vam se čini?Like&Comment
Love youu❤️
YOU ARE READING
Baby Girl [h.s fanfiction]
FanficOvako,ukratko.Ovo je priča u kojoj se radi o, na neki način ne uzvraćenoj ljubavi.Ali i o malo većoj razlici u godinama.Jane Ashton je osamnaestogodišnjakinji koja se zaljubljuje u šefa njenog oca, koji je stariji od nje 10 godina i koji je takođe o...