Nasmejala sam se na Luke-ove reči. Bio je u pravu. Nestrpljiva sam,i uvek sam takva kada je on u pitanju. Okrenula sam se prema njemu i stavila mu ruke oko vrata. "Naravno da sam nestrpljiva,nedostajao si mi." Rekla sam i prislonila usne na njegove,utom su se ulazna vrata otvorila. Ali mi se nismo obazirali na to. "O Jane,jebote! Pa ne moram ja da gledam to" Rekao je Sean,cim sam zacula njegov glas okrenula sam glavu prema njemu. Osmehnula sam mu se i potrcala prema njemu. Skocila sam mu u zagrljaj kao da ga nisam videla 10 godina,a ne par sati. Sean se samo nasmejao i zagrlio čvrsto. "Izviniii,Sean." Rekla sam kada sam se odmakla od njega. "Ovaj put ti opraštam,neka ne bude sledećeg puta." Rekao je i izgledao je tako ozbiljno,ali na kraju se nasmejao i znala sam da se šali. Ali svakako se neće ponoviti. "Nego,ko je to došao? Video sam neki auto ispred." Rekao je Sean i otišao do Luke-a da se pozdravi sa njim. Rukovali su se na onaj muški način. Ponovo je prebacio pogled na mene kao znak da još očekuje odgovor. "Došao je tatin novi šef. U kuhinji su,idi ih pozdravi dok matora... " I u tom trenutku se začuo mamin glas. "Sean-e,dušo dođi ovamo." " ...ne skonta da si došao." Svo troje smo se nasmejali,Sean je prevrnuo očima i krenuo prema kuhinji. Došao je do vrata i naslonio se na dovratak. Otišla sam do Luke-a i ponovo mu obavila ruke oko vrata. "Hajdemo gore,ne želim da Sean ima noćne more od nas dvoje." Luke se samo nasmejao na to i klimnuo glavom. Uhvatila sam ga za ruku i povela u sobu. Zatvorila sam vrata i zaključala ih za svaki slučaj. "Čemu zaključavanje? Nećeš valjda da me siluješ." Rekao je Luke i ja sam prasnula u smeh. Kada sam došla do daha otišla sam i sela mu u krilo. "Naravno da neću budalice. Mislila sam da bi trebalo da imamo malo privatnosti. Jer u suprotnom će svi imati noćne more." Rekla sam i prislonila usne na njegove. Bilo mu je jasno na šta sam mislila. Počela sam da se trljam uz njega,a onda ga oborila na leđa. Nastavila sam da ga ljubim,ali onda nas je on okrenuo. Tako da je sada on bio gore,a ja dole. Zavukao mi je ruke ispod majice i počeo da prelazi po mom stomaku.Jednu je podigao do mojih grudi i počeo da ih mesi. Uzdahnula sam snažno,a onda ponovo pritisnula usne na njegove. Obožavam njegove poljubce,kada njegov pirsing dotakne moje usne je neopisiv osećaj. Skinuo mi je majicu i bacio je na pod,a onda je ruke spustio na moj stomak. Krenuo je da ih spušta sve niže i znala sam šta je sledeće na redu. Dopustila sam mu da mi skine i farmerice,ovo smo radili skoro svaki put i sviđalo mi se. Naravno nije bilo seksa,jer to ne planiram uskoro. Iako imam 18,ne planiram da imam seks sa njim uskoro. Zavukao je ruku u moje gaćice i počeo da mi trlja klitoris. Svaki put bih jače uzdahnula i povukla ga za kosu. Znala sam da voli to. Kada sam to uradila uzdahnuo je i jače me pritisnuo. Ja sam blago vrisnula i podigla kukove prema njemu.Polako je spustio ruku i ušao u mene sa jednim prstom,polako ga uvlačeći i izvlačeći. "O Božeee....brže Luke! " Rekla sam ovo glasnije nego sto bih trebala,ali me nije bilo briga za to. Zatim je stavio jos jedan prst u mene i počeo da ih pomera malo brže.Ponovo sam uzdigla kukove prema njegovim. On se protrljao o mene i dalje pomerajući prste. "O malaa, nemaš pojma kako volim ovako da te osetim." Uzdahnula sam na njegove reči i opet podigla leđa prema njemu. "Ohhh Luke!!" Vrisnula sam i odjednom mi je njegova ruka poklopila usta. "Ne želimo da nas tvoji čuju,jel tako?" Rekao je dok mi je ljubio stomak i spuštao se jos niže. O Bože! Znam šta... "Aaahhh Luke!" Viknula sam ponovo. Njegov jezik je dole i to me najviše uzbuđuje i on to zna. Blago me je udario po butini,što je značilo da se utišam. On je ponovo krenuo da pomera svoj jezik,ali ovaj put intenzivnije. Stavila sam ruku preko usta i jako vrisnula u nju. Osetila sam da sam blizu i Luke je to znao. Ubrzao je rad svog jezika i onda jako zasisao moj klitoris. To me je gurnulo preko ivice. Luke se podigao i jako me poljubio. Osetila sam svoj ukus u ustima i nasmešila se. Povukla sam ga za kosu želeći još više poljubaca. On se samo nasmejao na to i nastavio da me ljubi. Kada mi je ponestalo vazduha spustio je usne na moj vrat i nastavio da me ljubi po njemu. Neko vreme smo se tako ljubili,a onda smo legli jedno pored drugog. Ušuškali smo se i zaspali zagrljeni.
Mojima nije smetao Luke,jer su znali da je dobar dečko i da ne pravi probleme. Poznaju njegove roditelje i znaju da je on momak koji je lepo odgojen.Ujutru me je probudilo nečije kucanje na vratima moje sobe. "Jane,ustani. Treba da kreneš u školu." To je bila mama,zevnula sam tako da nisam čula. "Evo,ustajem." Rekla sam i protegnula se. Okrenula sam se prema Luke-u koji je bio u zagrljaju sa jastukom. Nasmejala sam se i poljubila ga u nos,a kada se pomerio poljubila sam mu i usne. Odmah je otvorio oči i nasmejao se. Luke ima prelep osmeh i nijedna devojka ne može da mu odoli. "Ustaj,moramo u školu." Rekla sam mu i ustala iz kreveta. Bila sam samo u grudnjaku i gaćicama i mogla sam da osetim Luke-ov pogled na sebi. "Jane,imaš predobro dupe. Da li sam ti to rekao pre?" Nasmejala sam se jer to govori svaki put. Okrenula sam se prema njemu i poslala mu vazdušni poljubac. A onda sam se vratila traženju kombinacije za školu. Nemam problema sa odlučivanje šta ću obući. Jednostavno obučem se onako kalav mi je dan. Našla sam sive farke koje sam tražila i juče,verovatno su bile negde na dnu. Zatim sam nasla moju omiljenu crnu majicu na bratele,koja nije bila ni previše uska a ni previše široka. Oko struka sam vezala crveno-crnu kariranu košulju,gore ću svakako obući kožnu jaknu. Kada sam se okrenula prema krevetu videla sam da Luke ponovo spava. Nasmejala sam se na to,a onda otišla do njega i poljubila ga u obraz. Otvorio je oči i nasmešio se.
Nakon što je Luke otišao mene je Sean odvezao u školu. Nije me pitao za Luke-a niti nešto u vezi onoga sinoć. Slušali smo neku muziku i smejali se nekim glupim stvarima. Kada smo stigli do moje škole Sean se parkirao na mom parking mestu. "Pokupiću te posle predavanja,ako budem kasnio ti zovi taksi." Rekao je i poljubio me u glavu,nekad me nervira kada radi to. "Što bi kasnio?" On nikada ne kasni,ne razumem u čemu je sada problem. "Imam da završim neko sranje za fakultet. Moram neke papire da predam." Ne verujem bas u to,ali okej. "Onda mi pošalji poruku,da znam." "Važi,ajde zakasnićeš." Rekao je i dodavajući mi torbu sa zadnjeg sedišta. "Oo dobro,evo izlazim." Rekla sam i uzela torbu iz njegovih ruku i poljubila ga u obraz na brzinu,onda izašla iz kola. Krenula sam prema glavnom školskom ulazu. Tamo su stajali momci koje viđam često u poslednje vreme. Nisu loši momci,volim da se družim sa njima ponekad. Kada sam došla malo bliže nasmešila sam im se. Bilo je njih četvorica i jako su zabavni. Prišla sam prvom koji se zvao Jack i poljubila ga u obraz,a onda se tako pozdravila i sa Rick-om,John-om i Zac-om. "Hej mala,nije te bilo dugo." Rekao je Zac i zagrlio me oko struka. Nije mi smetala njegova ruka,pa sam ostala da stojim pored njega. "Znaš ja učim Zac,ne idem okolo." Na to su se sva četvorica nasmejala pa i ja sa njima. "Ne seri da ti učiš." Rekao je Rick jedva dolazeći do daha. "Iskreno,ne." Ponovo smo svi počeli da se smejemo,ali smo prestali kada se sjajni audi parkirao na školskom parkingu. Iz njega je izašla osoba koju sam najmanje očekivala. Gospodin Styles. Koji kurac on ovde traži!?
Evo ga još jedan nastavakkk,mislim da je malo glup. Moram da kažem da ono između Luke-a i Jane uobičajena situacija. To se dešava stalno i nijs ništa novo. Interesuje me kako vi zamišljate Jane i njene drugove,kao i njenog brata
Maja XX :)
YOU ARE READING
Baby Girl [h.s fanfiction]
Fiksi PenggemarOvako,ukratko.Ovo je priča u kojoj se radi o, na neki način ne uzvraćenoj ljubavi.Ali i o malo većoj razlici u godinama.Jane Ashton je osamnaestogodišnjakinji koja se zaljubljuje u šefa njenog oca, koji je stariji od nje 10 godina i koji je takođe o...