Zasto moram ovo da radim?O da pa zbog mojih roditelja.Bila sam ljuta na njih jer su me naterali da se preselim sa njima u London.London jeste lep grad i sve,ali je stalno kisovito.I to me najvise brine.U Francuakoj,gde smo predhodno ziveli,je skoro stalno bilo suncano.
Sedeci na zadnjem sedistu auta mojih roditelja,slusala sam muziku sa mojim starijim bratom Sean-om.On je najbolji brat na svetu u to mogu da se kladim.Volim ga najvise na svetu.
Sean je dve godine stariji od mene i podrzava me u svemu.Da kazem da sam lezbejka, on bi me podržao. Jako je zaštitnički nastrojen,ali me vodi svuda sa sobom i sve mi govori.Kao i ja njemu.Vodi me na bilo koji miting ili bilo koje okupljanje.Bukvalno svuda,cak sam bila pocela da pusim zajedno sa njim,ali me je on odgovorio,posto je i on prestao sa tim.Umemo i mi ponekad da se posvadjamo,ali se uvek brzo pomirimo.To smo mi.
Sean i ja smo dremali u autu slusajuci muziku zajedno.Naslonila sam glavu na njegovo rame,a on je svoju glavu na moju.Tako smo uvek radili,kad god bi isli negde kolima.Osetila sam da je Sean ostavio mali poljubac u mojoj kosi i zbog toga sam se nasmejala.Sean je takodje ljut na nase roditelje zbog naseg preseljenja.Ali njih svakako nije bilo briga za to,oni nisu znali francuski i nisu vise hteli da zive tamo.Mislim koja budala jos odlazi iz zemlje zbog toga sto ne zna njen jezik.Ali oni se nisu ni potrudili da ga nauce i zato su me jako zivcirali.
Bar se nadam da cemo se ja i Sean dobro uklopiti u novu skolu. Ja bih trebala da krenem prvi srednje,a Sean trecu godinu srednje.
~nakon tri godine~
Pa nije toliko lose ovde u Londonu koliko sam mislila da ce biti,ali i dalje zalim za Francuskom.Sada sam četvrta godina srednje i uklopila sam se u drustvo nekako.Sean je druga godina na fakultetu i jako mi je cudno bez njega u skoli.Nekako se osecam usamljeno,ali Sean svaki dan posle predavanja dodje po mene.
Dosadjivala sam se na casu profesora Johnsona koji je pricao nesto o glupim zakonima fizike.Mrzela sam fiziku,ali imala sam dobru ocenu jer idem na privatne casove.Trgla sam se kada je zvonilo.Brzo sam spakovala svoje knjige i izjurila iz ucionice.Cim sam izasla iz skolske zgrade ugledala sam Sean-a kako me,naslonjen na svoj sjajni BMW, ceka na skolskom parkingu. Obožavali smo automobile, ja trenutno vozim njegov. Dok ne dobijem svoj.
Potrcala sam mu u zagrljaj u skoro ga oborila na zemlju.Covece,nisam ga videla ceo dan i jako mi je nedostajao.Posto sam,kao sto sam i ranjie rekla,jako vezana za njega.Nasmejao se i poljubio me u obraz.
"Hej mala,sta ima?"Nasmejala sam se i poljubila ga u obraz."Nista posebno,ima dosade kao i uvek."Rekla sam sa velikim kezom na licu.Sean se samo nasmejao i odmahnuo glavom.Otvorio mi je suvozaceva vrata kako bi sela unutra.Zatim je obisao auto i seo na mesto vozaca.Lagano se isparkirao sa skolskog parkinga i krenuo prema nasoj kuci.Sean je pustio nasu omiljenu pesmu i zajedno smo poceli da pevamo i tako smo radili do kuce.
E paaa evo gaaa i prvi deo moje nove price.Ja sam bila juce napisala nastavak,ali kada sam htela da ga objavim nesto se desilo i on se izbrisao.Tako da sam pokusala da se setim svega sto sam napisala tamo pa sam zapisala i ovde.Sooo vote&comment kome se svidja :D
Xx
YOU ARE READING
Baby Girl [h.s fanfiction]
FanficOvako,ukratko.Ovo je priča u kojoj se radi o, na neki način ne uzvraćenoj ljubavi.Ali i o malo većoj razlici u godinama.Jane Ashton je osamnaestogodišnjakinji koja se zaljubljuje u šefa njenog oca, koji je stariji od nje 10 godina i koji je takođe o...