Bölüm 8

515 34 26
                                    

İYİ OKUMALAR...

Percy'nin b.a.

"Percy olmaz diyorum. Bak anlıyorum macera istiyorsun ama şu an bu durumda işimizi tehlikeye atamayız." Dedi Annabeth.

"Ne demek olmaz ya? Hem nerden tanıyacaklar beni? Kıyafetlerimi değiştiririm diyorum." Dedim.

"Onlar da zaten salak ya anlayamayacaklar, değil mi?" Dedi Leo.

"Neyse tamam sonra tartışırsınız. Şimdi kimler gidiyor?" Dedi Reyna.

"Bence hepimiz gidelim. Birlikte daha da güçlü oluruz." Dedi Piper.

"Piper haklı eğer yakalanmazsak ve iyi rol yapabilirsek eminim ki yer altına olan savaş başlamadan bir çok kişiyi kendi tarafımıza çekebiliriz." Dedi Jason.

Tanrılar bizden uzak bir yere güç toplamaya gitmişlerdi. Yani bize söyledikleri buydu. Biz de bu arada bir plan yapmıştık. Sanırım ajan gibi bir şey olacaktık. Tabii biz üç büyükler melezleri hariç. Ajan olup onların ana üssüne sızacaktık. Daha sonra onları tek tek haklayacaktık.

"Tamam o zaman son kez planı gözden geçirelim."dedi Frank.

"Aynen. Şimdi Poseidon, Artemis, Athena ve Zeus dışarda çokta uzak olmayan bir yerde saklanırken biz melezler de sanki Percy ve Jason'ı ele geçirmişiz gibi yanlarına yaklaşacağız. Tabi bu süreç içinde büyü altında gibi davranmamız lazım." Dedi Annabeth.

"Peki bunca zaman nerde olduğumuzu sorarlarsa? Yani illaki yokluğumuzu fark etmişlerdir." Dedi Leo.

"Kaçan melezlerin peşinde olduğumuzu eğer onlara haber vermeye kalkışsaydık melezleri gözden kaybedeceğimizi söyleriz." Dedi Reyna.

"Peki ya Hazel ve Nico'nun nerde olduğunu nasıl açıklayacağız? Percy,Jason ve Nico'nun beraber kaçtıklarını biliyorlar." Dedi Frank.

"Sanırım bunu açıklamak zorunda kalmayacaksınız."dedi bir ses arkamızdan. Plan yapmaya o kadar dalmıştık ki arkamızdan gelen sesle yerimizden sıçradık. Yani en azından Leo ve ben. Kılıcımı çekip aniden arkama döndüm. Hazel, Nico ve Will karşımda duruyordu. Bir dakika Will mi?

"Will?" Dedim. Hepimiz dönüp Will'e bakmaya başladık.

"Yer altına küçük saldırılar başladı. Will gibi bazı melezleri komutan olarak görevlendiriyorlar. Orduları ise görünmeyen yaratıklardan oluşuyor." Dedi Nico.

Onlara daha dikkatli bakınca bazı yerlerinde sargılar olduğunu görmüştüm. Galiba küçük çaplı saldırı biraz şiddetli geçmişti.

"Peki görünmüyorlarsa onları nasıl yeneceğiz? Ana üsste bir sürü olmalı onlardan." Dedi Reyna.

"Her ordunun başında sadece bir tane büyü altında olan melez var. Eğer onları tek tek büyü etkisinden çıkarırsak görünmeyenler etkisiz hale geliyor."dedi Hazel.

"O halde bir an önce başlayalım ama hepimiz birden gitmeyelim ikiye ayrılalım tek tek gidelim." Dedi Piper.

"İlk olarak ben gitmek istiyorum tamam benim istediğim şekilde gidemiyorum ama yine de ilk gitmek istiyorum." Dedim. İlk gidip en azından geride kalan arkadaşlarımı korumayı istiyordum.

"Tamam diğer kişide benim o halde." Dedi Jason. Nico ve Hazel itiraz etmek istedi ama bunlar için zaman yoktu. Yer altı tehlikedeydi. Dünya tehlikedeydi. Biz tehlikedeydik.

Annabeth benim arkama geçti ve hançerini sırtıma dayadı. "Yürü Yosun Kafa. Ve lütfen biraz rol yapmaya çalış."

"Hadi ama Annabeth bunu yapabileceğimi biliyorsun. Yanımda sen olduktan sonra her zor durumun üstesinden gelirim ben." Dedim.

Üç Büyükler'in SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin