Jason 'ın b.a.
Gözlerimi açtığımda her tarafı siyah olan bir odada uyanmayı beklemiyordum. Ne yani düşmanlarımız bizi kaçırıp şimdi de rahat etmemizi mi istemişti?
Ayrıca burası beni çok sıkıyordu. Sanki kendimi bir kafese kapatılmış gibi hissediyordum. Gökyüzünü, rüzgarları hissedemiyordum. Yataktan doğrulmayı başardım. Ayağımda keskin bir acı vardı. Ayağıma baktığımda incinmiş bileğimin sargı ile sarılmış olduğunu gördüm. Ok giren omzum da sarılmıştı. Nasıl bir düşmanımız vardı böyle? Amacı neydi de bizi kaçırmıştı? En son hatırladığım percy ve Nico ile duvarın içine çekildiğimizidi.Percy ve Nico.
Onları bulmalıydım. Ya başlarına bişey geldiyse. Ya bana ihtiyaçları varsa.
Siyah yataktan kalktım ve sessizce odadan çıktım. Koridor bile simsiyahtı ve duvarlarda yeşil ateşler vardı. Buranın sahibi siyahi çok seviyor olmalıydı.
Siyah koridor boyunca gittim. Bir süre sonra sesler duymaya başladım. Sesler çok tanıdıktı. Tahminimce 3 kişi konuşuyordu. Koridorun sonundaki siyah kapının kenarına saklandım. İçeri konuşanlara doğru baktım. Ve gözlerime inanamadım.
İçerde çoktan ele geçirildikleri,kayboldukları, bizi bıraktığını düşündüğümüz amcalarım ve babam vardı. sonradan anladım. Yer altındaydık. Önce yanlarına gitmek istedim ama ben gidince konuşmayı keseceklerdi. O yüzden sessizce dinlemeye karar verdim. Neler olduğunu belki anlayabilirdim.
"Tamam. Onları kurtardık ama 3 tanrı ve 3 melez nasıl o kadar büyük orduyu yeneceğiz?"Dedi amcam hades.
Amca diyince tuhaf oluyordu. En iyisi sadece isimleri ile hitap etmekti.
"Hadi ama kardeşim biz 3 büyük tanrıyız. Ve melezlerimiz de yanımızda. Onları düşük bir ihtimal olsa da yenebiliriz." Dedi poseidon.
Kimleri yeneceklerdi? O kadar büyük bir ordu derken kimi kast ediyorlardı?
"Ama tüm melezlerimiz yanımızda değil. Onlara ulaşmalıyız ama hiç biri güçlerini kullanmıyor. Onları nico güçlerini kullandığı için bulabilmiştik. Diğerlerini nasıl bulacağız?" Dedi hades.
Demek ki bizi böyle bulmuşlardı. Nico nun güçleri sayesinde. 'Nico ya teşekkür edecektim .En azından 3 büyük tanrı nın yanında daha güvende olurlardı.
"Hazel ve thalia tehlikedeler. Onları ancak kardeşleri bulabilir. Bizim yer yüzüne çıkmamız tehlikeli."Dedi zeus.
"Tabii. melezler her işi halleder. Onlar tehlike de değil mi zeus?"Dedi poseidon. Haklıydı. Melezler de tehlikedeydi.
"Evet ama başka fikrin var mı poseidon. İstersen balıklarına sor ha?!"Dedi zeus. Hadi ama babam amma kabaydı.
Onunla ilgili bir şey düşününce zeus saklandığım tarafa doğru baktı ve" bu kadar dinlediğin yeter artık jason. Yanımıza gel ."Dedi.
Tanrılar ve güçleri. hep bunu unutuyordum. Kapının arkasından çıktım ve babamın ve amcalarımın yanına gittim.
"Neler oluyor? Kim bu düşman? Ne yapacağız? Peki ya ablam ve hazel. Onlara ne olacak?"Dedim hızlı hızlı.
Zeus elini kaldırarak beni susturdu." Öncelikle sorular bekleyebilir. Ki bizi dinlediğini biliyoruz. Arkadaşların uyanınca hep beraber konuşacağız. Ama onlar da ne kadar çok uyudular" dedi zeus.
" Hadi ama zeus. Oğlum karnından yaralıydı. Nektar bile zor kapattı yarayı. Biraz daha anlayışlı olabilirsin" dedi poseidon.
" Evet. Oğlum gölgeye dönüşecekti az daha." Dedi hades.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Büyükler'in Savaşı
أدب الهواةEski nesil, yeni nesile karşı.. Kamplarda büyük ve tuhaf olaylar gerçekleşiyor. Dünya yavaş yavaş kötülerin eline geçiyor. Melezlerimizin birçoğu kötülerin tarafında. İyilerin tarafından olanların sayısı ise çok az. Ama güçlüler. Sadece bir araya...