Bölüm 7

681 40 199
                                    

Geç geldi biliyorum ama sonunda geldi yb dimi:)

Okuyup yorum yapmanızı bekliyor olacağım. Yorumlarınız beni daha çok yazmaya itiyor. Şimdiden teşekkürler yorum ve oylar için...

Size bir şey sormak istiyorum. Lütfen bu soruma cevap verin.

Sizce percy'i yazarken asıl karakterinden uzaklaşıyor muyum? Sizce biraz daha ciddi olsun mu yoksa böyle bir percy mi istersiniz?

Ben percy'i  bu şekilde yazarken çok eğleniyorum. Yani bu halleri biraz bana benziyor. Ama tabii sizin düşünceleriniz de önemli.

Aslında bu bölüm percy'nin ağzından olacaktı ama Aklıma bu soru takıldığı için yazamadım. Yine de bu bölümü de eğlenceli percy olarak yazmaya karar verdim. Cevap verip destek olursanız sevinirim..

Diğer bölümlere kıyasla daha kısa oldu ama çabucak atmak istedim.

İYİ OKUMALAR...

_____________________________________________

Jason'ın b.a.

Yer altından çıkınca kendimizi kampa çokta uzak olmayan ormanda bulduk. Kendimi biraz da olsa güçsüz hissettim. Aslında tam tersi olması lazımdı. Göğe yaklaşmış sayılıyorduk çünkü.

"Evet şimdi tanrıları tarafımıza çekeceğiz. Tamam. Ve bunu zihinleriyle oynayarak yapacağız. Ona da tamam. Peki biz onların zihinleriyle uğraşırken onların eli boş mu duracak?" Dedi leo. Haklıydı. Sonuçta tanrılar ve diğer melezler hepimizi şu an düşmanları olarak görüyorlardı.

"Yani bizi görünce 'aa! Olimposun sevgili kahramanları gelmiş!' Diyip bize sarılacak halleri yok ya."dedi percy.

Aklıma gelen anıyla yüzümü buruşturdum." En son böyle sandığımızda annabeth , piper ve reyna bize doğru saldırıya geçiyorlardı." Dedim.

Piper ve reyna özür dolu bakışlar atarken annabeth 'her şey planlıydı' bakışı gibi bir bakış atıyordu.

"Melezlere yaptığımız gibi onları tek yek yakalamalıyız. Dikkatlerini dağıtmakta yoğunlaşmalıyız." Dedi Annabeth.

"O zaman dikkat dağıtıcı percy jackson teknikleri mi?"Dedi percy.

"Şey evet o da olur."dedi Annabeth.

"O zaman melezler tek başına bir tanrıyı bulunca kafasını karıştırsınlar biz de poseidon ile zihinlerinde anılar canlandıralım." Dedi Zeus.

"Neden melezler? Yani tamam sizin gibi ultra süper gücümüz yok ama biz de bir canlıyız ya."dedi percy. Sanırım Zeus ile konuştuğunu unutmuş kendini melez haklarını savunucusu ilan etmişti. Frank yavaş yavaş Percy nin yanına gidip onu sertçe dürttü.

"Percy'cim öhöm öhöm istersen sus ha?" Dedi frank. Percy frank'ın ciddi yüzüne bakınca ağzına fermuar çeker gibi yaptı. Zeus percy'e önce ters ters baktı. O da alışmş olacak ki göz devirmekle yetindi. Bu kesinlikle şaşırtıcıydı. 

Üç Büyükler'in SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin