0.2

5.7K 394 75
                                    

PBVTayemmargaret_Angel_ofthe_Lord_sleepypainter

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

PBVT
ayemmargaret
_Angel_ofthe_Lord_
sleepypainter

🖤

"Hadi küçük hanım uyan artık, senin keyfini bekleyemeyiz biz!" oda fazlasıyla soğuk hissettiriyordu. "Yorganımı bana geri ver." diye söyleniyordum yorgun bir biçimde.

"Hemen şimdi o yataktan kalk!" yatakta baygın bakışlarla doğrulmuştum. "Sen neden karışıyorsun ki bana? Annem misin, akrabam mısın?"

Yüzündeki sinire anlam veremiyordum, asla veremeyecektim. O annem değildi, olamazdı...

"Annenim ve sana kalkman için emir veriyorum aptal kız!"

"Üvey annemsin. Gerçek annem olsaydı bana emir vermez ve kalkmamı beklerdi. Gerekirse güzel elleriyle yemek yapardı. Sen anne değilsin, para manyağı bir kadınsın. Şimdi rahat bırak beni."

Kolumdan çekiştiriyordu. Zaten kızarmaya başlamış bileğim dahada kızaracaktı, belki de morarırdı.

Odamın hemen yanındaki kilere sokmuştu beni, sinirli olduğu her halinden belliydi. "Madem erken kalkıp yemeğe inmiyorsun, burada uyu. Aç ve susuz kal belki o zaman aklın başına gelir."

Yavaşça yere oturuyor, kapı üstüme kapanmadan birkaç saniye önce ışığın ve temiz havanın huzurunu çıkarıyordum. Kapı üstüme kapandığında aniden tüm oksijen çekilmiş gibi hissetmiştim.

Gözlerim yanmaya başlıyor, ben ise titriyordum. Dizlerimi kendime çekip gözlerimi kapatıyorum, bu ağlamama engel olmuyordu. Işık ve hava yoktu, tamamen ölmüş gibi hissediyordum. Bedenim kaybolmuş gibi, ölümle burun burunaymış gibiydi.

Saçma düşüncelerin beni boğmasına izin veriyor, ölmek için Tanrı'ya yalvarıyordum. Dayanılmaz acı bedenimi kaplıyordu. Belki sadece ruhsal acıdır, diye düşünüyorum.

Güçsüzdüm.

Elimde değildi, korkuyordum ve güçsüz hissediyordum. Yanan gözlerim hala uykuluydu, göz kapaklarım ağırlığa dayanamayıp kapanıyordu. Kendimi karanlığın kollarına bırakıyordum.

Kaç saat geçmiş bilmiyordum, kapı açılıyor ve bir beden bana sarılıyordu. Özür diliyor defalarca, babamın sesi. Titriyordu, korktuğunu düşünüyorum.

Ama hayır, o beni düşünmüyor. Sadece Karanlık Lord'a olan borcunu benimle ödemek istiyor. Sadece bunun için bana zarar gelmesin istiyor.

Anne beni yanına al. Tanrı'm öldür beni, öldür ki anneme kavuşayım. Sıcak kollarında bana ninniler söylesin. Yorgun bedenimi iyileştirsin, yalvarırım...

Hızla gözlerimi açtım, hızlı ama kısık bir şekilde nefes alıyordum. Gözlerim yaşlarla doluydu ve doğal olarak yanıyorlardı.

Camdan dışarı baktım, gökyüzü bulutsuzdu. Odaya hoş bir serinlik giriyordu. Ay ışığı yatağımın hemen yanına çarpıyordu. Yatağımda doğrulup hemen yanımda duran yeleğimi aldım.

Kabus gördüğümde dışarı çıkardım ve bundan asla vazgeçemiyordum. O yüzden yatağımın hemen yanında yelek vardı. Mantıksız ve aptalca duruyor olabilirdi ama o an hava almaya ihtiyacım oluyordu.

Kızları rahatsız etmeden odadan çıktım, sessiz olabilmek için fazlasıyla özen gösteriyordum.

Soğuk zindanlar bedenimi titretmişti, umursamadan ellerimi cebime sokup ilerlemeye devam ettim. Sadece dışarı çıkıp hava almak istiyordum.

Oda beni fazlasıyla boğuyordu. Kapalı ve dar alanlar beni boğardı zaten. Ayrıca kalabalık alanlar, en nefret ettiğim yerlerin başını taşıyordu.

Bahçeye açılan kapıya gelmişken etrafı kontrol ettim. Ses çıkarırsam atılmanın eşiğinden dönerdim.

Bahçeye çıktığım zaman rahatlamış gibi hissetmiştim. Soğuk hava yüzüme değdiğinde irkilmiştim. Ani gelmiş, ama bir yandan rahatlatmıştı.

Yavaş yavaş, gölün olduğu tarafa ayaklarımı çimlere sürterek ilerliyordum. Ay'ın gölün yüzeyini aydınlatışına baktım. Fazlasıyla güzel duruyordu.

Dizlerimi bükerek yere oturdum, soğuk hava bedenime her vurduğunda titriyordum. Umurumda değildi, tek istediğim hava almak ve rahatlamaktı.

Ayak sesleri duyduğum an kafamı ormana doğru çevirdim. Yüzüme gelen ışıkla her şeyin bittiğini düşünmeye başlamıştım.

Şimdi okuldan atılacaktım.

🖤

Selamlar ben geldim. 2 gün yayımlayamadım çünkü fazlasıyla yoğundum.

Olsun, yeni bölüm geldi.

Düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın!

Sizleri Seviyorum
Sihirle Kalın /*

-Lils

Siyah PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin