Herkese merhaba. Farkındayım çok uzun bir ara oldu. Bilmiyorum hâlâ yeni bölüm bekleyen var mıdır aranızda. Bugün buradayım çünkü size açıklama yapma gereği duydum.
Açıkçası son 1-2 yıldır zor bir dönem geçiyorum. Bu dönemde kendimi buluyorum ama tahmin edersiniz ki biraz sancılı bir süreç oluyor.
Size bu açıklamayı yaparken bunun sizi ilgilendirmediğini ve sizin burada hikayeyi okumak için olduğunuzu biliyorum ve sizden çok özür diliyorum.
Ben benliğimde savaşırken GÖREV'in bundan negatif olarak etkilenmesini istemediğim için ara vermenin en doğrusu olduğuna karar verdim. İçimdeki bu karamsarlıkla en başından beri baştan sona aklımda olan kurgunun değişmesinden korktum.
Neyse bu kadar karanlık yeter. Madem buradayım o zaman sizinle benim için çok özel bir şey paylaşmak istiyorum.
Evet evet! GÖREV'in ilk olarak ortaya çıktığı defter😍. Ve evet 2014 yılında attım temellerini.
Yeni bölüm yazmak konusunda korkularım var evet ama bu defterde daha önce yazılmış fakat yayınlanmamış birkaç bölüm var. Ve size bir sır vermem gerekirse bu bölümleri açıp açıp okuyup her seferinde sanki oradaki kelimeler benim değilmişçesine bir an önce devamı gelmeli diye düşünüyorum çünkü bu bölümler bizim istediğimiz, siyahtan kırmızıya dönen bölümler.
Uzun zamandır paylaşım yapmamama rağmen hikayemin devamını merak edip bana mesaj atan kişilere çok teşekkür ederim.
Bilmiyorum belki de kalemime iyi gelecek olan sizlersiniz, sizden gelecek teşvik edici yorumlar. Umarım öyledir çünkü yazmayı ve sizlerle buluşmayı çok özledim😌.
Ve son olarak yeni bölüm yayınlamasam da aslında her zaman burada, kelimelerin ardında sizlerleyim. Yazdığınız her şeyi okuyorum ve sizlere dönüş sağlıyorum. Benim için çok değerlisiniz❤️.
Sağlıcakla ve beklemede kalın🙋🏼♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV
Ficción GeneralAilesini küçük yaşta kaybeden Hira götürüldüğü yetiştirme yurdundan pek de insani olmayan sebeplerle alınmıştır. Hira'yı alan Birlik ona özel bir eğitim vererek kendi yararına çalıştırmaktadır. Vermiş oldukları görevler bir nevi casusluktur. Hira g...