1. O viata obisnuita

499 19 2
                                    

Doar ce am plecat de la liceu si ma indrept spre casa. Dar cine sunt eu? Cum este viata mea? Ar trebui sa fie usor sa raspund. Ma numesc Madeline Collins, prietenii imi spun Maddy. Locuiesc intr-un orasel din Arizona, numit Prescott. Peste o saptamana o sa implinesc 15 ani, iar parintii imi vor cumpara un laptop nou. Am si un iubit, numele lui este Jack. Multa lume crede ca am o viata perfecta. Aparent, am. Totul e minunat. Sunt una dintre cele mai populare fete din liceu, desii sunt in primul an. Invat foarte bine si am numai note de 9 si 10, dar nu sunt o tocilara. Am cel mai chipes si bogat iubit care e mai mare decat mine cu 2 ani. Stau intr-o casa mare, cu piscina, impreuna cu parintii mei si avem o situatie financiara foarte buna. Ei sunt de acord cu relatia mea cu Jack. Deci, nu as avea de ce sa ma plang.. si pana ieri chiar nu aveam de ce. 

Cu cat mai mult se apropie ziua mea incep sa ma simt ciudat... Totul a inceput ieri. Eram la liceu si in ultima ora, am simtit brusc un gol in stomac. Ceva s-a schimbat... Aveam senzatia ca nu mai eram eu. Eram doar o simpla fata, fara niciun viitor. Astfel am ramas deprimata tot restul zilei. 

Brusc, ma trezesc ca ajung in fata casei mele. Se pare ca am ajuns. Intru inauntru, imi las ghiozdanul jos si ii aud pe parintii mei vorbind in sufragerie. Incerc sa fac liniste. Astfel ei nu observa ca am ajuns. Ma lipesc de perete si incerc sa trag cu urechea. Stiu ca nu e tocmai politicos dar asta e primul lucru care mi-a venit in gand.

Astept pareri. :)

INSTINCTUL || pauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum