Intru in liceu, si ma indrept spre dulapul meu. Acolo il vad pe Jack, asteptandu-ma.
Jack: Buna, iubito! Ce faci?
Eu: Buna. Nu prea bine.
Jack: Ce s-a intamplat?
Eu: Nu prea vreau sa vorbesc despre asta. Ma vei trata diferit..
Jack: Ce? Nu. Tin la tine! Imi poti spune orice!
Eu: Bine.. Am aflat ca sunt adoptata.. Defapt parintii mei naturali ma iubesc, dar mama adoptiva m-a gasit si m-a luat cu ea..
Jack: Imi pare rau.. Nu vreau sa fii suparata.
Spune cu o voce inselatoare. E clar ca se preface si ca defapt nu ii pasa. Ceea ce ma nelinisteste.
Eu: Imi promiti ca nu vei spune nimanui?
Jack: Sigur.
Simt o nesiguranta in vocea lui dar prefer sa il cred.
Jack: Ne vedem mai tarziu.
Eu: Bine.
Dupa o ora de matematica si una de romana, in pauza, o vad pe Cami, prietena mea cea mai buna, indreptandu-se spre mine.
Cami: Fata, e adevarat ca esti adoptata?
Brusc, mi-a cazut fata. De unde stie? Jack. E singurul care stia.
Eu: Ce? Cine a spus asta?
Cami: Tot liceul vorbeste despre asta! Cred ca zvonul a pornit de la Jack. Imi pare rau sa iti spun asta. Dar nu cred ca e chiar un iubit perfect.
Eu: Scuza-ma. Trebuie sa plec.
In timp ce ma plimbam pe holuri, cautandu-l pe Jack, auzeam chicoteli si simteam ca toti ochii sunt atintiti asupra mea. Eram asa stanjenita. Il vad pe Jack razand cu gura pana la urechi, in timp ce o imbratiseaza pe Cami si o trage mai aproape de pieptul lui. Nu stiu cum a ajuns ea atat de repede acolo. Ceea ce conteaza e ca am simtit ca explodez, cand i-am vazut sarutandu-se. Ma indrept spre ei.
Eu: Jack.. Imi explici si mie ce tocmai s-a intamplat! (Tip, si toti ochii se fixeaza pe noi, dar nu-mi pasa.)
Jack: Eu... Maddy.. Nu mai mergea intre noi.. Sti asta.. (Se rasteste la mine.)
Cami: Hai lasa-l! E matur. Face ce vrea!
Eu: Tu sa taci Camila! Nu e un iubit bun! Sigur ca nu! De aceea il saruti,corect? (Ma infurii din ce in ce mai tare si imi simt sangele zbatandu-se in mine. Gata sa explodez. Imi vad mainile cu venele extrem de vizibile. Pare ireal. Asa ca le bag repede in buzunare ca sa nu observe ceilalti. Deja ma speriasem eu foarte tare.)
Cami: O! Tu chiar ai crezut in tot acest timp ca suntem prietene? Te rog! Sunt in anul 3, cu Jack. Nu as fi niciodata prietena cu tine! Pentru mine ai fost doar o modalitate de a ajunge la Jack. Totusi nu stiu de ce el a stat cu tine. Nu are nimic de castigat din asta! Cred ca doar se plictisea!
Eu: Jack ma iubeste! Si nu m-ar abandona niciodata asa ca tine! (Ce am spus? Nici macar eu nu ma cred! Sunt sigura ca a sunat atat de penibil.)
Jack: Maddy.. Nu e chiar asa. Nu sunt dragutul care crezi tu! Am stat cu tine doar pentru banii familiei tale. Dar acum ca stiu ca nu esti copilul lor. Nu pot risca. Daca nu iti mai dau bani?
Eu: Eu.. Eu.. (Incerc sa imi gasesc cuvintele, insa acum sunt total distrusa. Nimic nu e cum am crezut. Parintii mei nu sunt ai mei. Iubitul meu m-a folosit mereu. Prietena mea ma uraste si doar m-a folosit. Tot liceul rade de mine din cauza lui Jack. Totul e distrus. Observ ca se uita la mine ca la o nebuna si imi opresc gandurile.) Deci ne-am despartit. (Spun intr-un final.)
Jack: N-am fost niciodata impreuna!
Eu: Bine. (Tip. Si il imping atat de tare incat cade pe spate. Ma simt ciudat deoarece a incercat sa ramana in picioare dar nu a putut, iar eu nu am avut niciodata atata putere. Nu am reusit niciodata sa ii mut mana dintr-un loc in altul cand el nu dorea asta. Dar acum brusc il fac sa cada? E asa ciudat.)
Cami: Ce au mainile tale? (Spune ingrozita, vazandu-mi venele. Imi ascund mainile in buzunare si incep sa fug.)
Am ales sa merg acasa, chiar daca mai aveam ore.In scurt timp, dupa ce m-am calmat venele mele au revenit la normal. Pe drum m-am gandit foarte bine la ce o sa fac. Nu mai pot merge la liceu dupa ce s-a intamplat azi. Nu am curajul sa imi mai arat vreodata fata pe acolo. M-am gandit mult la ideea de a pleca de acasa si a imi cauta parintii reali. Probabil le este dor de mine. Iar eu am nevoie de ei. Am nevoie de niste explicatii. Ei sunt singurii care mi le pot oferi.
In seara asta voi pleca.
Pun next la 4-5 voturi :)
CITEȘTI
INSTINCTUL || pauza
RomanceMaddy este o fata obisnuita, care are o viata perfecta, dar in timp descopera ca nu e chiar asa..