Ik was zo diep in gedachte gezonken dat ik niet meer uitkeek naar waar ik liep. Opeens botste ik tegen Mouad aan.
Mouad: o sorry mij schuld zal ik je helpen met opstaan.
En hij schonk me een glimlach. Waar ik van moest blozen maar ik begrijp het niet ik ben niet iemand die snel verliefd is. Ik liep weg zonder iets te zeggen en zonder hem aan te kijken.
Mina: oee met wie was jij daarnet?
Rabia: dat gaat jou helemaal niks aan.
Mina: oee heb je iets met hem ewa kom op vertel vertel.
Rabia: ik ben alleen tegen he aangebotst meer niet.TRINGGG de bel.
We liepen met zn tweeen naar binnen. En ik stond daar te wachten en ik zag Khalil daar lachen alsof er niks aan de hand was. Wat er met Fatima gebeurt is weet ik niet en Laila zag ik met andere meisjes. Zo raar normaal zat ze altijd met mij en Mina vreemd. De docent was gekomen en deed de deur voor ons open. Ik liep naar binnen en Mouad botste weer tegen me aan maar dit keer deed hij het gewoon expres. Hij kwam naast me zitten ik voelde me rood worden. Hij begon in me oor te fluisteren.
Mouad: Rabia
Rabia: ja?
Mouad: ik hou van je. Hij begon me bij me nek te kussen.
Rabia: MEVROUW MAG IK ERGENS ANDERS ZITTEN.
Docent: ja is goed ga maar daar zitten.Ze weest naast Khalil aan nee ik wil niet naast hem zitten maar het moest. Ik nam plaats en Khalil zag er niet zo boos aan hij zag er uitgeput uit. Waar zal Fatima nou zijn?
Khalil: waarom ben je niet naast Mouad blijven zitten.
Rabia: gaat dat jou wat aan?
Khalil: wil je dat ik je moet komen slaan zoals Fatima jou in het ziekenhuis heeft geslagen.
Rabia: trouwens waar is Fatima?
Khalil: ik weet niet.
Rabia: ik weet wat je met haar hebt gedaan ik heb je gezien waar is ze?
Docent: Rabia Khalil opletten jullie twee ik ga jullie cijfers opnoemen Rabia jij heb een 2.
Rabia: wat een 2? Nee dat kan niet.
Docent: je hebt een 2 volgende keer beter.
Khalil: haha lekker voor je. Hoe kan ik nou een 2 hebben ik heb goed geleerd nou ja boeiend volgende keer beter.De bel is gegaan en ik ben lekker vrij vandaag.
Mina: yess vrij kom zullen we naar de stad gaan?
Rabia: ja leuk hoor..
JE LEEST
De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht!
Romance(Voltooid) Rabia: Over dit meisje speelt het verhaal een beetje Mina: haar vriendin Hicham: hij is de broer van Rabia Fatima: zo kapsones wijffie Rafik: beste mattie van hicham Laila: is een vriendin van Rabia nou dacht dat het haar vriendin was Mou...