Hoofdstuk 8

2.5K 127 8
                                    

Hicham: ben jij Fatima?
Fatima: ja hoezo?
Hicham: vieze kehba door jou is me zusje in het ziekenhuis.
Fatima: wat welke zusje?
Hicham: Rabia vieze kk hoer waarom moest je haar slaan wat heeft ze je aangedaan.
Fatima: niks.
Hicham: blijf met je kk poten van haar af begrepen! Of wil je dat ik je kom klappen!
Rafik: Hicham doe rustig
Hicham: nee door haar is me zusje in het ziekenhuis en nu sla ik haar het ziekenhuis in!
Maryam: kom Fatima weg hier.
Fatima: kom me dan slaan denk je ik heb geen broers Rabia is gwoon wahed zielig wijf kan ze me niet alleen aan.

PATS een klap op fatima's gezicht.

Hicham: praat dan weer zo stoer wil je nog meer.
Fatima: tazz ga je meisjes slaan.

En Hicham gaf Fatima een harde stoot in der buik. Rafik kwam Hicham tegenhouden.
Rafik: klaar saffi ze heeft genoeg stoten gehad.
Hicham: laat me los! Nu!
Rafik: nee kom we gaan.

Maryam nam Fatima mee en gingen ze weglopen.

Hicham: waarom hield je me tegen?
Rafik: nee saffi ze heeft genoeg klappen gekregen.
Hicham: tfoe dat wijf maakt me gewoon boos.
Rafik: dat zie ik.

Mouad kwam aanlopen

Mouad: heywa alles goed met jullie? Hicham je ziet er boos uit.
Rafik: hij heeft een paar stoten uitgedeelt aan die Fatima ze heeft toch Rabia het ziekenhuis ingeslagen.
Mouad: o jaa.
Hicham: was jij erbij?
Mouad: ja hoezo?
Hicham: waarom had je dan die kehba niet tegengehouden of Rabia geholpen of was je bezig met je eigen zaken. Ey je had haar gewoon moeten helpen..
Mouad: de volgende keer.
Hicham: niks volgende keer er komt geen volgende keer die Fatima had geluk als Rafik er niet was lag ze in het graf.

~Rabia

Toen Hicham wegging zat ik lekker met Laila over ditjes en datjes te praten opeens begon ze over de liefde.

Laila: en Rabia heb je iemand op het oog?

Opeens dacht ik aan Mouad.

Rabia: eehmm nee.
Laila: je liegt!
Rabia: echt niet.
Laila: ik zie aan je ogen als je iemand leuk vind kan je het heus wel zeggen hoor ik vertel het echt tegen niemand.
Rabia: oke maar aan niemand vertellen.
Laila: ik beloof het.
Rabia: ik vind Mouad leuk maar hij ziet mij volgens mij niet staan maar de vorige keer toen ik werd uitgestuurd ging hij me om me middel pakken enzo en hij wou me gaan kussen maar ik heb hem weggeduwt wie weet is hij wel te vertrouwen.
Laia: o echt waar volgens mij zit hij je wel staan.
Rabia: ik weet niet hij heeft al met dat Nederlandse kutwijf mij gaat hij nooit zien staan.
Laila: wie weet.

Hicham kwam binnen.

Hicham: hey gaat het wat beter?
Rabia: het gaat goed alhamdoulilah.
Hicham: gelukkig en ik ben die Fatima tegengekomen en ze zal je niet meer lastig vallen.
Rabia: hoezo?
Hicham: ze heeft een paar stoten ontvangen.
Rabia: ik zei toch tegen je dat je haar niet moest slaan!
Hicham: ik wou haar niet slaan maar ze irriteerde me.
Rabia: k hoop dat ik geen problemen krijgt.
Hicham: Rabia ik ben je broer ik zal je nooit in de problemen brengen ik maak me gewoon zorgen ik hou van jou. Maar ik moet weer gaan heb paar zaken te regelen doei.

En hij gaf me een kus op me voorhoofd. Ik hou echt van me broer ik ben hem echt dankbaar alles wat hij voor me doet maar af en toe is hij te overbezorgt hij is bang dat ik in die jongens playerverhaaltjes in trap en hij is bang dat me iets overkomt.

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu