Hoofdstuk 15

2.1K 106 9
                                    

~Maryam

Het is vrijdagavond wat zal ik doen. Een telefoontje plegen naar Khalil. Ik ging naar hem bellen.

Tuut Tuut Tuut..

Khalil: ja hallo?
Maryam: hey Khalil met mij Maryam.
Khalil: o hoi heb jij Fatima nog gezien?
Maryam: nee hoezo jij?
Khalil: ja ik heb die hoer ff getemt.
Maryam: O dat is beter toch nou zullen we afspreken.
Khalil: ik zie je over een halfuur bij het park
Maryam: oke is goed

Tuut Tuut Tuut..

Yess ik heb een date met Khalil dit was altijd al me droom geweest. Ik ging me extra optutten want ik moet er toch mooi uit voor hem zien en ik keek naar de klok. Shitt ik ben te laat straks word hij parra op mij. Ik ging zo snel naar het parkje lopen en zag Khalil daar wachten.

Maryam: hey
Khalil: hey schat wil je met me mee naar mij huis.
Maryam: oke is goed

En ik stapte z'n auto in en ging met hem mee.

~Rafik

Toen ik Fatima zag kon ik haar niet laten daar op de grond. Ookal wat ze Rabia heeft aangedaan kon ik haar niet zo zien. Ze had haar polsen doorgesneden er was dus wat. Ik ging naar het ziekenhuis om te kijken hoe het gaat toen belde Hicham me.

Rafik: ey Hicham watsup.
Hicham: Rafik waar ben je?
Rafik: in het ziekenhuis.
Hicham: wat heb je daar te zoeken.
Rafik: ff kijken hoe het met Fatima gaat ik zag haar buiten en heb haar naar het ziekenhuis gebracht.
Hicham: wat! Help jij die kech! Die hoer die me zus in het ziekenhuis heeft geslagen!
Rafik: rustig je hoeft niet te schreeuwen ik kon der gewoon niet zo laten.
Hicham: jij staat dus aan de vijands kant!
Rafik: ik kon haar niet laten ze had veel pijn.
Hicham: ik hoef je niet meer te spreken.
Rafik: hicham wacht!

Tuut Tuut Tuut..

Tfoee hij heeft opgehangen waarom begrijpt die gozer ook niks. Fatima werd geopereerd en het ging goed met haar. Ik ging ff naar haar toe. Ze lachtte naar me waar ik het warm van binnen krijgen ik begin toch niet verliefd op haar te worden?

Rafik: hey gaat het een beetje.
Fatima: het gaat goed gelukkig is er niks aan de hand.
Rafik: alhamdoulilah ik ben blij dat het goed gaat.

Ik pakte haar hand en keek in haar ogen. Ze begon naar me te lachen waarvan ik van moest blozen.

Fatima: Rafik
Rafik: ja?
Fatima: het spijt me ik was niet echt goed geweest ik heb echt spijt hoe ik deed tegen Rabia ik ik..
Rafik: ik vergeef het je.
Fatima: nee dit kan je me niet zo snel vergeven.
Rafik: Ik zei toch dat ik het je vergeef en ik meen het ik weet hoe je je voelt.

En op een gegeven moment begon ik haar te kussen.. Toen kwamen Khalil en Maryam binnen. En ik keek geschrokken om.

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu