Hoofdstuk 72

1K 58 7
                                    

Hicham belde snel naar de ambulance.

Rabia: en?
Hicham: ze komen er zo aan over shi halfuur.
Rabia: tfoe verotte land straks is er wat met Rafik.

Alle mensen kwamen om ons heen. Hicham zat de hele tijd te kijken of Rafik nog ademde.

Hicham: Rafik word alsjeblieft wakker laat me niet in de steek alsjeblieft.

Na een halfuur wachten kwam die fucking ambulance eindelijk Rafik ademde nog steeds. Het bloed op zijn gezicht is al droog geworden. Hicham begon helemaal hyper te worden. De ambulance pakte hem snel op. We gingen snel naar het ziekenhuis. De dokter keek ff naar hem Hicham en ik zaten in de wachtkamer. Er kwam eindelijk een dokter.

Hicham: en hoe is het met hem?
Dokter: slecht ik denk dat we moeten wachten tot hij dood gaat.
Hicham: wachten tot hij dood gaat wat voor shitt is dit.
Dokter: sorry meneer we kunnen niks voor u doen.

Hicham liep snel naar Rafik en schreeuwde "Rafik word wakker alsjeblieft word wakker ik wet wel dat je het red! Word wakker!" Hicham werd met moeite uit de kamer verwijdert al die zusters gingen weg en deden de deur op slot.

Dokter: zoo en nu kijken hoe lang het duurt voor dat hij dood gaat.
Rabia: hahahahahaha ziekkk.
Hicham: dit is niet grappig.
Dokter: jullie kunnen weg, wanneer hij dood is bel ik jullie wel op.

We keken die dokter raar aan en hij liep weg. Opeens ging de deur op 3laa ezel hij vergat de deur op slot te doen. Hicham en ik gingen naar binnen opeens deed Rafik zijn ogen open en er kwamen twee mooie blauwe ogen tevoorschijn.

Hicham: Rafik je leeft nog.
Rafik: wat is er gebeurt waar ben ik.
Rabia: we wachten op je dood hahahahaha.

Hicham gaf me een schouderklop..

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu