Hoofdstuk 2

3.4K 147 7
                                    

Mevrouw: Rabia ik weet niet waar de laatste tijd je gedachte zijn maar als je me dingen wilt vertellen dan moet je het zeggen.
Rabia: oke mevrouw.

Deze docent is echtt een aardige docent ze is Marokkaans we mogen haar gwoon naar haar voornaam noemen Saida meestal als ik problemen heb dan huil ik het uit bij haar.

Saida: meisje ik ga ff maak je werk maar en dan zijn we klaar voor vandaag en jongens gedraag jullie..

Ik begon rood te worden shitt zit ik hier met Mouad en z'n domme vrienden k zie Mouad altijd met meisjes lopen. "Je bent een stout meisje he?" Hoorde ik ineens iemand zeggen ik keek wie dat gezegd zou kunnen hebben en dat was Mouad k werd nog roder en keek weer in me boeken

Mouad: je kan me aankijken ik eet je niet op.

Ik ging hem nog verder negeren "tazz laat dat meisje met rust" hoorde ik 1 van die jongens zeggen. Ik concentreerde me op me boeken oppeens deed iemand zn hand om me middel en voelde zijn wang op de mijne. "ROT OP LAAT ME MET RUST" en ik duwde hem van me af. "Je bent wel een pittig meisje" hoorde ik hem zeggen de bel ging en deed me boeken snel in me tas en liep zo snel mogelijk door. Ik liep naar de bushalte en zag Mina daar gaf haar de gewoonlijke 4 kusjes "heejjmeissie hoe gaat het?" "Ja goed hoor met jou?" "Goed alhamdoulilah."

Mina: erg voor je je bent er gewoon uitgestuurd
Rabia: ja en raad eens met wie ik alleen in het lokaal zat.
Mina: wie?
Rabia: Mouad.
Mina: dat meen je niet Mouad de knapste jongen van deze school
Rabia: ja maar zo leuk was het niet
Mina: vertel.

Ik vertelde Mina het hele verhaal.

Mina: tfoe vieze pooiier, kijk de bus.

We pakten dus en we hadden het over ditjes en datjes toen moest Mina uitstappen ik moest nog een paar haltes verder en eindelijk thuis kwam naar binnen gaf me moeder een dikke zoen. Ik deed me hoofdoek af en deed me haar los ik keek in de spiegel. Ik heb lang donkerbruin haar en donkerbruine ogen ik heb lange wimpers en een slank lichaam ik deed dus me haar in een staart en ging afwassen. Opeens kwamen paar jongens naar binnen shit dat zijn zeker de vrienden van me broer shitt ik heb me hoofddoek niet op en ja ze kwamen de keuken binnen.

Rabia: Aaah Hicham!
Hicham: ja watser zussie?
Rabia: HOE DURF JE JE VRIENDEN ZOMAAR BINNEN TE LATEN
Rafik: iemand is vandaag chagerijnig
Rabia: RAFIK HOU JE BEK JA!

En ik liep boos weg naar me kamer en deed de laptop aan en bleef de hele dag achter de laptop.

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu