Hoofdstuk 25

1.9K 93 5
                                    

~Rafik

Toen ik het hoorde van Fatima. Was me hard van steen geworden. Ik hield van der. Ze was zo lief meisje ik werd altijd warm van binnen van haar lach. En nu? Nu is ze er niet meer. Ik hield mijn tranen in. Ik wilde niet naar huis gaan, want dan zouden me ouders doorvragen. Ik zat op de bank en kwam Khalil tegen. Hij liep door alsof er niks aan de hand is. Ik liep naar hem toe en kon mezelf niet meer in bedwang houden en sloeg hem helemaal in elkaar. De politie kwam en haalde ons uit elkaar. We bleven met de politie, want ze wilden per se weten waar die ruzie over ging. En ik moest mee naar het bureau. Ik had daar totaal geen zin. Toen belde Mouad me.

Mouad: hey Rafik alles goed?
Rafik: ja met jou?
Mouad: prima waar ben je nu ik wil je spreken.
Rafik: bij de politie man.
Mouad: waarom?
Rafik: vertel ik je nog wel maar wil je naar me ouders toe.
Mouad: wat zeggen?
Rafik: zeg tegen ze dat ik bij de politie ben en dat ik ze nog wel ga uitleggen en dat ze geen zorgen hoeven te maken.
Mouad: oke is goed doei!

~Mouad

Ik hing op. Ik besloot maar om Rabia te bellen en dan nog Laila om het uit te maken. En met Alice heb ik allang al mee uitgemaakt. Ik pakte mijn telefoon en hoorde haar stem.

Rabia: hallo met wie spreek ik.
Mouad: haha met mij Mouad. Ik heb je stem lang niet gehoord schat.
Rabia: ehmm ik de joune ook niet.
Mouad: ik wil nog met je afspreken.
Rabia: wanneer?
Mouad: wat dacht je van morgen?
Rabia: is goed om 2 uur?
Mouad: oke ik haal je op doei!

Oke dat is geregeld en nu Laila bellen.

Laila: ja hallo?
Mouad: heey met mij schat.
Laila: Mouad lang niet gesproken man.
Mouad: hahaha Laila ik moet je wat vertellen.
Laila: wat? Je kan me alles vertellen ik hou van je.
Mouad: het is geen leuk nieuws.
Laila: ewa vertel dan.
Mouad: het is uit, ik voel niks meer voor jou.

Ik hoorde aan haar dat ze begon te huilen..

Laila: hoe kan je me dit aan doen denk je dat ik speelgoed ben ofzo?
Mouad: het spijt me doei!

Ik hing op. Daar ben ik nu ook vanaf. Ik ging naar buiten en er was een disco kapot veel chickies zijn daar. Dus ik ging ernaar toe met paar andere matties Khalil zou er ook zijn. Zo raar, waar zou die gast zijn. Ik ging naar binnen en daar waren zoveel hete wijven en ging allemaal een babbeltje met ze maken. Ik wist van mezelf dat ik er goed uitzag bijna iedere meisje valt als een blok voor me en nee heb geen kapsones. Ik keek op de klok en het was 10 uur shit ik moest naar Rafik de ouders. Ik ging gelijk weg en stapte gelijk in mijn auto. Ik belde aan en er deed een meisje open. WOW wat is zij mooi. Ze had blauwe ogen, bruin haar, mooi gezichtje en een mooie lichaam. Ik merkte aan mezelf dat ik haar zat aan te staren. Ik merkte dat ze dezelfde ogen als Rafik heeft. Ik wist niet dat Rafik zo een mooie zusje had.

Meisje: hoi wat is er.
Mouad: O sorry ik heet Mouad.
Nassira: ik heet Nassira.

Ze gaf me hand en ik hield haar hand vast. Ik merkte dat ik haar weer zat aan te staren en verlegen nam ze haar hand terug.

Mouad: sorry is Rafik thuis.
Nassira: nee hij is niet thuis.
Mouad: ik moest van hem doorgeven dat hij bij het bureau is.
Nassira: hoezo wat is er gebeurt met me broer!
Mouad: Ik weet niet hij wilde het me niet vertellen maar dat wou ik effe zeggen doei!
Nassira: doei.

Ik stapte in mijn auto en zag aan mezelf dat ik helemaal rood was ik had het ook warm van binnen klaar nu ben ik geen player meer nu wil ik me leven serieus beginnen met Nassira!

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu