Hoofdstuk 74

1K 48 2
                                    

Nassira: wat heb je met me broer gedaan klootzak.

Hicham keek Nassira vies aan. Zijn moeder nam Rafik naar binnen ze vroeg wat er gebeurd was en we hebben gezegd dat we een auto-ongeluk hadden. Zijn moeder bedankte ons. We bleven ff lachen het was wel gezellig alsof er niks gebeurd was. Ik wou me gezicht gaan wassen en vroeg waar de badkamer was. Rafik de moeder wees me aan waar de badkamer was. Ik hoorde Nassira schreeuwen aan de telefoon..
Nassira: VIEZE HOER WIE HEEFT JE DAT VERTELD
Diegene:..........
Nassira: oke ik heb het uitgemaakt met Mouad maar ik vind Hicham gewoon leuk that's it en ik wil graag een relatie met hem maar hij is zo kwaad op mij, Laila je moet het begrijpen ik wou Mouad NIET van je afpakken maar hij kwam bij mij slijmen.
Onbekend:......
Nassira: Laila Laila tfoe kutwijf ze heeft zomaar opgehangen wat heb ik aan haar.

Ik ging snel me gezicht wassen en ging naar beneden ik zag dat Laila en Nassira een probleem hadden, nou zulke meisjes noem ik pas sletjes die ruzie maken en hun vriendschap verbreken voor jongens! Ik liep de badkamer uit. Nassira pakte me vast bij me arm.

Rabia: AUW.

Ze deed haar hand voor me mond.

Nassira: heb je het gesprek gehoord.
Rabia: waar heb jij het over.
Nassira: hahaha doe niet alsof. Je hebt het wel gehoord.

Ze duwde me haar kamer in..

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu