Hoofdstuk 45

1.3K 72 0
                                    

~Laila

Ik keek in de spiegel en zag aan mezelf dat ik behoorlijk afgevallen ben. Ja dat komt allemaal door Mouad ik dacht dat hij serieus zou zijn. Maar nee hij ging ervandoor met Nassira. Me moeder vetrouwt me ook niet meer ik ben haar enige kind ik wou ook dat k broertjes of zusjes had. Met wie ik het gezellig kan hebben. Maar er is wel 1 belangerijke punt ik krijg het meeste aandacht. Het lijkt eigenlijk wel alsof ik helemaal geen aandacht krijg. Ik keek naar de klok het is tijd moet naar school. Ik pakte me tas en vertrok. Toen k in de bus zat was me gedachte helemaal afgewaald.

Ik kwam op school. Ik zag Rabia en Mina met elkaar praten. Wou dat ik er ook bij kon zijn maar als die broer van haar me niet bedreigt die broer van haar vind me een hoer. En hij wil niet dat z'n zusje met hoeren omgaat. Ik vind het maar bullshit. Ik zag Mouad ik beet zo hard op me lip dat er bloed uitkwam ik kreeg het warm van binnen ik voel nog steeds wat voor deze jongen. Maar waarom? Waarom ziet hij dat niet? Hij zag er goed uit. Alleen hij is een beetje bleek. Maar verder ziet hij er gewoon zo mooi uit. Maar hij wil z'n leven delen met Nassira en niet mij jammer.

Ik liep de klas binnen in de les dwaalde me gedachten weg. Toen Mouad naar buiten ging dacht ik dat ik maar een poging zal wagen om met hem te praten. Maar er kwam iemand naar hem toe als ik het duidelijk zie is het de vriend van Hicham, Rafik. Ik kan nu niet naar hem toe anders gaat hij erger over me denken.

De player die iedere meisje flashte, totdat hij op een dag zelf werd geflasht! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu