„Kdo ti to udělal?" zeptal se Taehyung, ale Jungkook mu neodpověděl. Pouze polkl knedlík v krku. „Řekni mi. Kdo ti to udělal," zopakoval Taehyung, ale odpověď nedostal. Taehyung strčil do Jungkooka, který poté spadl zády na lavici. Chtěl se narovnat, jenže Taehyung se vměstnal mezi jeho nohy, chytil mu zápěstí a přišpendlil mu je těsně u hlavy. „Proč jsi takový? Proč si nenecháš pomoct? Nechat si pomoct není nic zlého! Řekni mi, co se děje... kdo ti ubližuje?" vyhrkl na něj Taehyung, přičemž mu dýchal do tváře.
Byl u něj obličejem tak neuvěřitelně blízko.
„Kdo ti to dělá?" Taehyung mu pustil jednu ruku a konečky prstů sjel po jeho líci až na krk, kde byla otlačenina. „J-já... o-on-" Jungkookovi se třpytily oči od přicházejících slz a chtěl něco říct, jenže jeho hlas mu to nedovolil. Taehyung se rychle odtáhl a vytáhl Jungkooka na nohy.
Jungkook nechápal proč tak najednou, ale když slyšel kroky, tak pochopil. „Pane učiteli? Mohl byste mi vysvětlil matiku, nechápu jí," řekla přeslazeným hlasem jedna dívčina z nižšího ročníku. Jungkook se pomalu podíval na dívku, stojící ve dveřích. Drobná postava, výstřih takový, jako by neměla ani tričko a hrozný postoj. Přemalovaný obličej, na kterém byl usazený roztomilý kukuč, ze kterého se Jungkookovi dělalo špatně. Jungkook se postavil normálně, přičemž se omylem otřel rukou o tu Taehyungovu.
Cítil, jak ho Taehyung chytil za malíček. „Nari, pokud vím, tak tě na matematiku nemám. Běž za paní učitelkou, učí déle než já a vysvětlí to určitě lépe. Teď běž do třídy, bude zvonit." Odbyl ji Taehyung a děvče bez jakékoliv reakce odešla.
Taehyung palcem přejel po Jungkookovo ruce. Jenže Jungkook to prostě podělat musel... Opět zatvrdil, odtáhl ruku, postavil se od něj dál a do očí mu řekl jeho typickou větu. „Neserte se do něčeho, co není vaše věc."
----
Už dlouho jsem nenapsala sad end, že? (:
ČTEŠ
Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Jungkook je drsňák a šikanátor na škole. Všechno mu projde a když jeho třídní učitel odejde ze školy, tak ho nahradí mladý a pohledný učitel. Bude mu to procházet i u nového učitele a nebo si ho učitel zkrotí po svém?