76. Kapitola

3.6K 306 50
                                    

„Teď to hlavně dojez. Potom tě odvezu do domova a něco zařídím." 
Jungkook naklonil hlavu na stranu, vzal si rukou kousek jablka a vložil si ho do úst.

„Jsi opravdu roztomilý... A tak křehký," zašeptal si Taehyung pro sebe, ale Jungkook to slyšel a lehce se zakuckal. Taehyung zvedl pohled a viděl Jungkooka, jak kašle. Než k němu došel, už nekašlal a byl v pořádku. „V pořádku?" zeptal se Taehyung a Jungkook přikývl.

Oba dva dosnídali a Taehyung s Jungkookem už byli na cestě do dětského domova. 
Jungkook po celou dobu pozoroval krajinu za okénkem auta. Taehyung ho občas pozoroval a nedával pozor řízení. Najednou se zničehonic objevilo černé auto v jedné z ulic a mířilo přesně na jejich auto. Taehyung viděl, jak je Jungkook zadívaný z okénka, ztěžka dýchá a oči má skleněné.

„Kookie," oslovil ho Taehyung a chytil za ruku. „Říkal jsem ti, že se máš přeci usmívat."
Jungkook se na něj otočil a než se stihl usmát, tak ho přepadla panika. „Auto!" zakřičel Jungkook zděšeně, Taehyung rychle sjel na stranu a auto ho naštěstí nesrazilo.

„Proč ksakru jel v protisměru?!" vyjel Taehyung, ztěžka oddychoval a křečovitě svíral Jungkookovu ruku, která v té jeho krásně zapadala.

„Jsi v pořádku?" zeptal se hned Taehyung a palcem přejel po hřbetě Jungkookovy ruky. „My-myslím, že ano..." vydechl Jungkook a zaklonil hlavu.

Oba dva tam právě rozdýchávali šok... 











Jenže, rozdýchávali oba dva šok z toho, že se málem srazili s autem a nebo jeden z nich se polekal ještě víc kvůli okolnostem?

----

Druhá za dnešek a jen hádám, že nejspíš i poslední? Uvidím, možná stihnu další, uvidíme... ^^ Aish, už chci začít psát tu novou knížku, takže...

 Kdybych napsala možná jednu, dvě kapitolky k té nové, tak... Hmm, přivítali byste ji? ^^

Ale jen možná! Neříkám, že určitě, jen to je nápad. :3 Nebo prvně dopsat tuhle a potom začít tu novou? ^^

Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat