91. Kapitola

2.9K 257 30
                                    

Taehyung naprosto ignoroval zvonící mobil a nadále Jungkooka líbal. Jungkook se pokoušel soustředit na Taehyunga, ale zvonící mobil ho iritoval a tak se snažil Taehyunga odstrčit.

„Taehyungu," oslovil ho v polibku a Taehyung ze sebe vydal jen nějaký zvuk. Bral si jeho polibky tak hladově, že Jungkook nemohl ani chvilinku mluvit. „Mo-bil... Zvoní-ti..."

Taehyung si povzdechl, dlouze se přisál na Jungkookovy rty a odtáhl se s tichým mlasknutím. Jungkookovy nohy byly omotané kolem Taehyungovo pasu a držel se na něm jako koala. Taehyung ho ze sebe sundal a podrážděně vzal do ruky mobil. Jungkook se opíral o zeď, bříšky prstů se jemně dotýkal svých hořících, jemně pálících a napuchlých rtů, kde ještě před chvilkou byly přisáty ty Taehyungovo.

„Jo. Jasný, chápu... Kde, že jsi?... Pamatuješ si pořád adresu, že?... Fajn, doufám, že ses o něj staral pořádně... Jo, nazdar. Klidně se v té zácpě zdrž, blbečku." S tímhle ten hovor Taehyung ukončil, mobil položil a Jungkook k němu přišel s rudými tvářemi ještě kvůli polibku. 

„Kdo to byl?" zeptal se zvědavě s nakloněnou hlavou. Taehyung se na něj podíval a když viděl v jakém stavu Jungkook je, tak se zasmál. „Můj brácha. Přijel s Yeontanem na návštěvu, jak jsem ti už říkal, ale teď," přišel k němu blíž, palci mu přejížděl po rudých rtech a s vášní v hlase řekl: „Teď tě chci jen dál líbat..." 

Jungkook s rudými tvářemi přitiskl své rty na ty Taehyungovy a sám ho začal dravě líbat. Taehyung byl potěšený, že se takhle Jungkook rozhodl a tak si ho na sebe vyhoupl a zamířil do pokoje.

Jungkookovi začalo bušit srdce rychleji, když si Taehyung sedl a jeho měl na svém vzrušeném klíně. „Jungkookie," oslovil ho tiše a odtáhl se z polibku. Odhrnul mu vlasy z čela, kde se mu tvořily maličké kapičky potu a políbil ho ještě na špičku nosu.

„Vím... Vím, jak to máš s tím strachem a proto ti chci něco ukázat... Nebo ne, že ukázat, ale dovolím ti dělat si se mnou co chceš. Když ti vadí mé doteky, zkus se dotýkat ty mě a třeba to bude fajn..." nabídl mu Taehyung a pohladil ho po bocích. Jungkook ztuhl a nevěděl co odpovědět. „Samozřejmě pokud nechceš nemusíš, ale napadlo mě, že když už by ti vadila moje dominance," naklonil se k jeho uchu, do kterého zašeptal něco, co Jungkookovi rozproudilo krev po celém těle ještě víc. „Třeba se ti zalíbí, když budeš dominantní ty..."

----

uPsÍk:)

Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat