Jeonggyu vypadal trošku mimo. Neznal ho, ale i tak s mírným úsměvem natáhl ruku. „Jsem Jeonggyu, říkej mi jen Gyu a rozhodně mi nevykej. Nemůžeš být o moc mladší jak já," zasmál se Jeonggyu a Jungkook jen přikývl.
„No, Taehyungu. Co vůbec máte za vztah?" zeptal se Jeonggyu, Jungkook si ztuhle sedl za stůl a podíval se na Taehyunga. Taehyung se tvářil, jako kdyby přemýšlel, protože nevěděl, jak mu to říct a tak řekl jedno. Jen před tím, než to řekl, tak se podíval na Jungkooka, aby se něčím ujistil. „Umm... Máme zvláštní vztah, ale máme k sobě hodně, hodně blízko," usmál se na Jungkooka, který se začal červenat.
„Takže spolu chodíte?" Jungkook vykulil oči a hned chtěl něco říct, ale Taehyung ho předehnal. „Tak nějak... No, každopádně. Ten oběd vařil Jungkookie, takže jemu můžeš poděkovat za výborné jídlo."
Taehyung všem podal talíř s jídlem, k tomu nějaké pití a začali obědvat. Jeonggyu se s Jungkookem začal vybavovat, seznamovat se a Jungkook byl celkem rád, za nového známého. Po obědě se dohodli, že se půjdou projít s Yeontanem po parku, takže si vzali pár věcí a vyšli.
„Chceš zmrzlinu Jungkookie?" zeptal se ho mile Jeonggyu, když viděl stánek se zmrzlinou. Jungkook s mírným úsměvem přikývl a řekl jakou. Jeonggyu odešel, koupil dvě zmrzliny a předal jednu Jungkookovi.
„A já co?" zeptal se naoko uraženě Taehyung a Jeonggyu pokrčil rameny. „Neřekl sis..."
Jungkook Taehyungovi podal svou zmrzlinu a ten zakroutil hlavou. „Ne, díky." zamumlal Taehyung a šel s Yeontanem napřed. „Co mu je?" zeptal se Jeonggyu a Jungkook pokrčil rameny.
Šli parkem všichni tři, pouze Taehyung šel tentokrát o pár metrů pozadu. Najednou kolem nich projíždělo kolo a Jungkooka málem srazilo, jenže ho Jeonggyu přitáhl k sobě. Hodil pohled po Taehyungovi, ve kterém se vařila krev.
Jeonggyu se zasmál, pustil Jungkooka a šel za Taehyungem.
„Vím, že s ním nechodíš, ale něco k němu cítíš, takže... Jen jsem tě zkoušel, pokud jsem si to myslel správně a myslel. Zamiloval ses nám, Taetae..."
----
Přeji vám dobrou noc a sladké sny! ^^
Zítra možná budou další kapitolky, kdoví... ^^ Třeba jich zas bude o pár více. :'3
Já utíkám spát, abych toho naspala více než tu minulou noc, hehe ^^
ČTEŠ
Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfic<Dokončeno> Jungkook je drsňák a šikanátor na škole. Všechno mu projde a když jeho třídní učitel odejde ze školy, tak ho nahradí mladý a pohledný učitel. Bude mu to procházet i u nového učitele a nebo si ho učitel zkrotí po svém?