Jungkook se probudil nějakou chvilku po tom, co usnul. „N-ne!" vyjekl ze spaní a rychle se posadil. Začal zhluboka dýchat, pomalu prohlížet místnost, která byla málo osvětlená měsíčním svitem. Povzdechl si, sklopil hlavu a začal skenovat postel.
Po chvilce si lehl zpátky na záda a začal propalovat strop. Přemýšlel...
Přemýšlel o všem možném, co se každému honí hlavou. Neusnul. Spal maximálně jednu hodinu, ani to ne a usnout už nemohl. Možná se spíš bál.Ráno se pomalu zvedl a v koupelně si dal příjemně horkou sprchu. Byl unavený a celé tělo ho bolelo. Snažil se si ošetřit nějaké rány, jelikož většina byla na místech, kam si ani nedosáhl. Některé rány si zavázal a poté na sebe hodil o číslo větší mikinu. Tichým krokem se dostal z domu a vyšel na autobus, který hned přijel. Viděl, jak je všude prázdno, ale seděl tam ten drobnější chlapec.
Jimin.
„Uhni mochi," řekl Jungkook a Jimin se raději tiše postavil. Jungkook zasedl jeho místo a snažil se ignorovat ty pohledy ostatních lidí, které ho přímo propalovaly. Opřel si hlavu o opěrátko a zavřel oči. Byl unavený a opět znechucený. Potřeboval se uklidnit, uvolnit a nějak se zabavit. Jenže neměl ani na tohle chuť. Tiše vyčkal, než ho autobus dostane do školy, ve které stejně nebude dělat nic.S nikým se nebavil, Namjoon zůstal doma a Yoongi nejspíš zaspal, takže šel rovnou do své třídy, kde si položil hlavu na lavici a zavřel oči. Ani si neuvědomil to, že usnul.
Do třídy vstoupil učitel, řekl třídě, aby se posadila a hned začal psát na tabuli příklady. „Ty hrůzy jsem musel opravovat až do večera. Určitě jste se učili, tak si vytáhněte papíry," řekl učitel a dopsal poslední příklad. Najednou když se otočil, tak viděl spícího černovláska.
„Vážně..." povzdechl si učitel a pomalu došel k Jungkookovi. „Omlouvám se, ale mám ti sem zařídit lepší zábavu, aby ses tu nenudil?" zeptal se s ironickým úsměvem učitel, přičemž sledoval Jungkooka, jak se polekaně narovnal. „Nevšiml jsem si, že je hodina."
„Já si příště taky nevšimnu pár detailů. Poslintal si lavici, utři si to a vytáhni papír."Celá třída se začala tiše smát, ale když viděli Jungkookův vážný a hlavně propalující pohled, raději přestali a začali se věnovat testu.
Jungkook dostal opět nedostatečnou a hned věděl, že ten den bude ještě dlouhý.----
Já vím, někomu jsem psala, že dnes budou 3 kapitolky, ale jsem opravdu úplně mimo z toho, jak jsem nespala, ale pokusím se to dohnat ještě teď v noci, hehe :')
Dobrou noc těm, co jdou spát. ^^
A dobré ráno těm, co si to čtou ráno :3
ČTEŠ
Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Jungkook je drsňák a šikanátor na škole. Všechno mu projde a když jeho třídní učitel odejde ze školy, tak ho nahradí mladý a pohledný učitel. Bude mu to procházet i u nového učitele a nebo si ho učitel zkrotí po svém?