53. Kapitola

3.8K 308 24
                                    

„Shh... Kookie, všechno bude dobré. Jen se vyplakej." Taehyung ho stiskl ve své hřejivé náruči ještě víc a vtiskl mu polibek do vlasů, který ale mladší zaznamenat nemohl. „T-taehyungu," vzlykl Jungkook a více si hlavu zahrabal do Taehyungovy hrudi.„Nemluv. Potom mi to řekneš." 

Taehyungovy dlaně jemně přejížděly po Jungkookových zádech, jeho prsty vytvářely uklidňující spirálky na mladšího bocích a když se už zdálo, že se Jungkook uklidnil, tak se Taehyung odtáhl. „Už lepší?" zeptal se Taehyung starostlivě, když začal utírat Jungkookovy mokré tváře. Jungkook zakroutil hlavou a opřel si hlavu o staršího hruď, přičemž ještě párkrát posmrkl. „C-co teď se-se mnou bude." zašeptal roztřeseně Jungkook a Taehyung ho pohladil po zádech.

„Pokud vím, tak ti nechybí moc do plnoletosti. Na chvilku budeš muset být v dětském domově, ale věř mi, že to určitě nebude tak hrozné." 
To Jungkooka ale moc neuklidnilo. „A-ale j-já tam nechci!" vyjekl Jungkook a odtáhl se od Taehyunga.

„Kookie, bude to v pořádku. Budeš tam jen dva měsíce, potom ti pomohou najít bydlení a brigádu. Už zítra pojedeme domů, protože ti teploty rychle neklesají a já tě poslat samotného nemůžu. Budeš u mě ještě pár dní, vezmeš si ke mně všechny věci a potom půjdeš nejspíš už do toho domova. Také jsem musel být nějakou chvilku v jejich péči. Přesněji tři roky, než si mě k sobě vzal můj bratr. Ty máš to štěstí, že tam budeš jen dva měsíce, které budeš muset přežít." Pohladil ho opět po tváři a usmál se.

„Budeš v pořádku. Co třeba se podívat na něco pěkného?"
„Já už se ale na něco pěkného dívám. Ne... Na někoho překrásného,"  prolétlo Jungkookovi hlavou.

----

Pokusím se to dneska dotáhnout k něčemu zajímavějšímu c: A omlouvám se předem, ale smuty tu časté nebudou.. Kdo ví, co ještě vymyslí ta moje malinká hlavička C:

A nakonec napíšu sad end 

ALE!

I happy end. :'3

Budou dvě verze, prvně happy end a poté samozřejmě sad end. To, co si přečtete, je čistě na vás. ^^

A nedávno jsem četla komentář, na který jsem neodpověděla a to kolik plánuju kapitol.. Heh, popravdě? Nemám tušení, ale bude to nejspíš něco okolo 100 ^^ Možná méně, ale opravdu jen takový slepý tip.

Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat