38. Kapitola

3.9K 340 171
                                    

„P-pokud nepřekážím, tak... t-tak rád," zamumlal Jungkook s mírným úsměvem. „Tak dobře," usmál se Taehyung, přičemž začal sklízet nějaké sešity a podobné věci do batohu. „Už mám konečně své auto, tak nás můžu hodit domů." 
Jungkook jen přikývl a začal si také dávat nějaké věci do školní tašky. Vyšli společně po školní chodbě, kde nikdo nebyl.

Trošku si povídali o tom, co by vlastně mohli dělat doma a padl nápad filmy. Najednou se ale Jungkook zastavil. Hleděl na osobu před sebou. „Jungkooku," oslovil ho Yoongi a Taehyung se zastavil také. „Co ty tady?" zeptal se Jungkook a přišel k Yoongimu blíž. „Chci si promluvit... sere mě, že naše přátelství jde do kytek," řekl Yoongi a smutně se pousmál.

Taehyung se odtáhl dál od nich a posadil se na lavičku. Jungkook pohledem zamířil na něj a vyčetl z jeho pohledu něco ve směru ,Nevadí mi to, jen si povídej'. „Taky mě to štve," řekl Jungkook a Yoongi se zamračil. „Co je?" zeptal se nechápavě Jungkook a Yoongi se zasmál.

„Většinou mluvíš sprostě ty. No nevadí... chci se ti prostě omluvit za to, že jsem ti to neřekl, ale věř mi, Jimin je normální kluk a je naprosto úžasný. Nechtěl jsem riskovat naše přátelství."
„Chápu tě hyung," řekl s mírným úsměvem Jungkook a Yoongi byl opět mimo. „Kdes vzal oslovení hyung?"
„Tak sorry no."
„No, to je jedno... takže zas v pohodě?" zeptal se s úsměvem Yoongi a Jungkook přikývl. Yoongi se ušklíbl a přiblížil se k Jungkookovi tak, aby nikdo jiný neslyšel to, co mu teď řekne.

„Tak a teď... vyklop všechno. Proč proboha jdeš ze školy s učitelem, kterého jsi nenáviděl a teď vypadáš jako nějaká zamilovaná školačka, která jde vedle svého crushe?"

----

Dobře, dobrou noc všem předem :'3, ale prvně po vás něco chci..

Haha.. Zase to mé A / B :'))

Jde o end, takže vybírejte pečlivě c: (Důvod = Když bude sad end nemůžete to na mě svádět c: Purple you too)

Ti, kteří nevědí.. Prostě jen napište A nebo B.. Jedno z toho je happy a jedno sad end.. ^^ Nevíte co je co a já si budu užívat vašich komentářů :') A šup, ať je toho co nejvíce ^^

DODATEK! TEN, KDO NAPÍŠE C NEBO COKOLIV JINÉHO JAKO "OBOJÍ" -> PŘIPOČÍTÁVÁM K TOMU HORŠÍMU :'))


A                           B

Mr. Teacher - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat