|MESAJ|

1K 53 10
                                    

Akşam kankeytomla beraber balkondan çekirdek keyfisi yapıyorduk.Bu arada ben Açelya 17 yaşındayım ve 11.sınıfa gidiyorum.Arkadaşlarım bana Aço derler.Tabi Cenk dışında herkes.O da kankeytolarımdan biri O ise bana Karpuzlu Pudingim der komik çocuk.Ben ise ona sarı şekerim diyorum sarı saçlarını yediğim.Yanımdaki arkadaşımsa şuan çekirdek çıtladığımız Selen.Ben ise ona kısaca Selo derim.Üşengeç insanım ne yapıyım.Neyse balkonda oturuyoruz işte.Dedikodu yapıyoruz tabikide genelimizde var.Birden hava rüzgarlandı.Annem"kızlar hadi içeri geçinde üşütmeyin"
"Okey mami geçeriz.Neyse işte Selo sonra bu çakma sarı bana laf attı.Biliyosun beni sinirlenince sonra tam saçını tu-"derken mesaj geldi.

054********:Harelerini öldüğüm hadi anneni dinlede içeri gir.Hadi güzelim hasta olursan ben ne yaparım.

Şok içinde çenemin yerle buluşması da eklenince hemen Selo'yu dürttüm"Selo şuna bir baksana.Bence bir zeki beni işletiyo sence?"
"Vallo Aço bilemedim ki şimdi"

054********:Güzelim tabiki de seni işletmiyorum.

054********:Mavilerinde boğulduğum sadece seni sana bakan her  erkeği hatta ihtimali bile olmasın diye dünyada erkek katliamı yapabilecek kadar çok seviyorum

"Selo şuna baksana kankeyto ne yazıyo bu böyle"
"Aço bilemem ama ben halâ güvenemiyorum ama sen bilirsin yine"
"Dur ben şunu bi engelliyim en iyisi"

054********:Güzelim gerçekten de engellemeyi düşünmüyosun herhalde.

054********:Güzelim(iletilmedi)

054********:Ama(iletilmedi)

054********:Sakinim(iletilmedi)

054********:Sakinim(iletilmedi)

054********:Sakin değilim!(iletilmedi)

054********:Bende sana o engeli kaldırtmasını bilirim Maviş(iletilmedi)

Acaba gizli numara Açelya'nın engelini kaldırttırabilecek mi?

Sınır:5 oy
         5 yorum

Seni En Güzel Ben Severim |TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin