Evet yine bir sabah yine bir okul günü ve günlerden pazartesi.Her zaman ki gibi işte kalktım,tuvalete girdim,Enis'e sataştım,beni odasından kovdu.Napabilirim ama ben uyanıkken o uyuyor bende azıcık(!) Çığlık sesi bulup son ses açtım.O aniden kafasını kaldırınca da yüzüne tıraş köpüklü tabağı yapıştırmış olabilirim.Sonrası ölmeden çıktım hala yaşıyorum.Kahvaltı masasında da Enis'in kötü kötü bakışlarına maruz kaldım.Abartıyor ama bu da aaaaa.
Enis"Açelya hadi kızım seni mi bekleyeceğiz"
"Ya Enis geldim işte patladın ya"
Enis"İyi gidiyorum ben"
"Dur ya valla geldim dur"
Sonunda evden çıktık ve yola düştük okul uzak değildi o yüzden yürümeyi tercih ediyorduk.
"Eniiiiiiis"
Enis"Ne var!"
Öküz ayol nolucak.
"Selen'i de alacağız olur mu?"
Enis"Selen mi ? Gelsin tabi tek başına gitmesin sormana bile gerek yok"
"İyi bakalım bak ilerde bekliyor"Enis"Günaydın Selen nasılsın"
Ay çüş bir dur be yavaş ol Enisciğiim.
Selen"Günaydın Enis teşekkürler iyiyim sen?"
Enis"Bende iyiyim sağol"
Açelya"Öhömm Selo günaydın bende burdayım hani"
Selen"Görebiliyorum Aço günaydın"
Koluma girdi ve dedikodu yapmaya başladık derken okula geldik bile.Ama ileride bir kalabalık vardı sanki kavga gibi.Hemen meraklı melahatler olarak oraya gittik."Noluyo burada?"dedim.Önümdeki kız"Alaz ve Arel kavga ediyor hemde çok fena"
"Selen bunlar niye kavga ediyor şimdi bunlar konuşmaz etmezler bile"
Selen"Bilmiyorum Aço anlamadım.Birden Arel,Alaz'ı yere yatırdi ve kulağına birşeyler söyledi.
Alaz"KES LAN SESİNİ!" diye bağırmasıyla Arel'in yumruk yiyip yere yapışması bir oldu.Tabi etrafta ki çığlıkları unutmamak gerek.
Arel"Yanlış sulardasın Ayaz pişman olacaksın buna"
Alaz"Sen hala konuşuyor musun lan!"deyip saldıracakken müdür yardımcısı geldi."Noluyo burda! Ayrılın hemen serseriler. İkinizde hemen müdürün odasına.HEMEN!"Şaşkın bakışlarla Selen'le birbirimize bakıyorduk.Sonra müdür yardımcısı kalabalığı dağıttı.Bizde sınıfa yürümeye başladık Enis zaten yok olmuştu hemen.Sahi nereye kayboldu bu çocuk.Neyse sonra sorarım.
Tam sırama oturmuşken mesaj geldi.What!
Şapşal çocuk:Seni kaybetmeyeceğim güzelim.
Eveet! Bir bölümün daha sonuna geldiik.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi lütfen belirtmeyi unutmayın.
Kim bu Alaz ve Arel?
Sonda gelen mesaj ne peki sayın şapşal çocuk neler yapıyorsun sen.
20 Mayıs'ta sınavlarım başlıyor yani herkesin başlar muhtemelen hep birlikte dua edelim de iptal olsun.
Umarım hepinizin sağlığı yerindedir.Bu dönemde kendinize dikkat etmeyi unutmayın kendinize iyi bakın kocaman öpüyoruum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni En Güzel Ben Severim |TEXTING|
Humor054********:Bugün o şerefsizin senin yanında ne işi vardı? 054*******:Emin ol yarın okula daha akıllanmış bir şekilde gelicek? 054*******:Aklı varsa zaten bir daha yanından geçmeye bile cesaret edemez! 054*******:Anlamıyosun dimi harelerine öldüğüm...