ᴘᴇʀʀɪᴇ ᴇᴅᴡᴀʀᴅꜱ
❤️ scarlettjohansson, jeremyrenner, paulrudd, imsebastianstan i 2 135 245 lubi to
perrieedwards: kochani macie jeszcze dzień na to, by zadać nam pytania! pierwsza oficjalna promocja filmu #captainamericacivilwar zbliża się wielkimi krokami! bardzo się cieszę na wieść, że zobaczę was, fanów marvela. wysyłam buziaki i widzimy się już jutro o 12!
@wy:
@perrieedwardsupdate: ale ty śliczna jesteś, im in love
@perrieeeedwards: czy ostatnio jak byłaś w studiu muzycznym to nagrywałaś coś? jeśli tak to mogłabyś zaśpiewać fragment?
@marvelupdate: czy możecie z całą ekipą zaśpiewać którąś z twoich piosenek na panelu?
@avengersnews: czy zrobicie w bliskiej przyszłości jakiegoś live'a?
@jeremyrenner: ej ja też mam pytanie, kiedy ty i seb będziecie razem? haha kurde muszę wam shipname wymyślić mhmmm serrie? sebrie? perstian? mhmm może fani mi pomogą w nazwaniu tego shipu. marvelowskie świry do dzieła w wymyślaniu!
↪️ @perrieedwards: @jeremyrenner matko boska przestań! my jesteśmy tylko przyjaciółmi! przestań nas shipować! @imsebastianstan patrz co on tutaj wypisuje!
↪️ @imsebastianstan: @perrieedwards @jeremyrenner och stary zabije cię chyba
↪️ @jeremyrenner: @imsebastianstan @perrieedwards o nieeee winter is coming guys! już sram w gacie, marvelowe świry pomóżcie waszemu fav aktorowi i postaci!
↪️ @perrieedwards: @jeremyrenner nienawidzę cię jer
↪️ @jeremyrenner: @perrieedwards ty mnie skarbie ubóstwiasz haha
↪️ @perrieedwards: @jeremyrenner no chciałbyś