Capitolul 4

469 50 19
                                    

II. PSYCHO b-but...

Capitolul 4: "Sunt confuz."

Chanyeol ramase in acelasi loc ca de fiecare data, fara a se abate de la țelul sau. Sa termine mormanul de hartii pana se intuneca.
Ofta cateva secunde, apoi se rezema de spatarul scaunului cand simtea ca are nevoie de o pauza.
Isi indrepta mana spre sertar, insa cand realiza o trase inapoi.
Respira adanc si isi face curaj sa il deschida cautand inauntrul sau ceva anume, insa nu gasea. Ceva ii atrase atentia. Era obiectul la care se gandea? Prise pixul verde intre degete, analizandu-l insa acesta sfarseste fiind aruncat cu viteza luminii inapoi cand se auzii usa.

"Cautam doar capsatorul..."

Tresare el dand explicatii necerute.

"Bine..." chicotii roscatul intrand in birou tinand mana la spate.

"Ce ai la spate ?"

Intreba Chanyeol curios.

"Ghiceste!"

Zambii roscatul asteptand raspunsul.

"Spune-mi ce ascunzi la spate domnule Byun. Nu am nici timp si nici chef de glume."

Spuse el serios ridicandu-se .

"Si asa stricati toata distractia."

Spuse Baekhyun lasand o cutiuta mica alba cu roz pe biroul alb. Fata lui Chanyeol s-a schimbat imediat.

"Ce e asta?"

"Iaurt cu capsuni. Ah nu va faceti griji, am verificat si este perfect pentru dieta dumneavoastra."

Zambi el.

"Byun, spune-mi...ti-am cerut eu asta?"

Intreba el serios.

"Amm nu, dar m-am gandit ca..."

"Te-ai gandit prost. Nu mai face nimic fara sa iti spun eu bine? "

Spuse el aspru.

Zambetul lui Baekhyun disparu treptat, punandu-si mainile la spate precum un copil pedepsit.

"Lasa-ma singur acum."

Spuse el, aratand spre usa . Baekhyun se indrepta spre usa simtind cum inima lui incepe sa bata putin mai repede.

Acel om chiar merita viata trista si posomorata pe care o are. El este atat de rau si aspru. Baekhyun se simtea jenat pentru ce a facut, chiar daca la inceput parea o idee buna.
El macar il putea refuza frumos. In schimb a facut-o fara mila,iar asta l-a ranit . Nu ii placea cand oamenii din jurul sau strigau la el, ori il faceau sa se simta incomod si nedorit .
Cui ii place asta pana la urma?

"Pff! Nu imi pasa de parerea lui! O sa fiu doar eu insami." spuse el zambind fortat, insa abandoneaza starea fericita, oftand cand se aseza pe scaun.

Pe cealalta parte, Chanyeol nu se mai putea concentra. Invarte pixul intre degete de cateva minute bune, iar gandul lui ramane la acea cutie idioata de iaurt. De ce trebuia el sa faca asta ? Nu i-a cerut si nici nu i-a dat motive sa o faca .
Inainte ar fi abandonat toata munca pentru o portie de iaurt cu capsuni. Inainte de ziua aceea . Uraste iaurtul si mai ales pe cel cu capsuni! De ce a trebuit sa ii strice ziua?
Pe de alta parte, era prima data cand Chanyeol se simtea vinovat ca a fost atat de sever cu un angajat. Poate ca a exagerat putin...insa toate amintirile sale dureroase au revenit imediat cum vazu cutia.

"Vino in biroul meu."

Spuse el sunand in biroul secretarului sau care intarziase cateva minute expre, pentru a-l enerva.

"Aveti treaba cu mine? Sunt ocupat acum."

Spuse el privindu-si manichiura incercand sa para indiferent.

"Sa mancam impreuna."

Spuse Chanyeol inghitind in sec. Ochii lui Baekhyun se marira cu cat constata ca era adevarat. Park Chanyeol, directorul a firmei Park, tocmai l-a invitat la masa?!

"Nu stiu ce sa spun..."

Spuse el indiferent, chiar daca stia ca Chanyeol vazu mirarea pe fata lui.

"Bine, atunci merg singur !"

Spuse el luandu-si haina.

"Bine bine! Daca insistati atat, cred ca pot sa imi gasesc putin timp pentru dumneavoastra."

Spuse Baekhyun mergand cu nasul pe sus spre iesirea din birou.

Chanyeol il privii confuz, insa incerca sa se convinga singur ca presupusul zambet din coltul gurii sale, a fost doar un gest gresit care i-a scapat.

Va urma.

Psycho but SweetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum