IV. SWEET
Capitolul 10: Protejeaza iubirea. Si pe cel ce o ofera.
Timp de o saptamana intreaga Chanyeol incerca sa ii evite privirea secretarului sau care incepea sa para din ce in ce mai interesant. Corpul lui Chanyeol parea tot mai interesat de secretarul sau mic, insa nu lasa asta sa se vada, desi isi alunga gandurile indecente atunci cand...era singur, in dormitorul sau.
"La ora patru dupa amiaza trebuie sa fiti prezent la sedinta de prezentare a noului proiect."
Spuse Baekhyun privind prin documentele pe care le tinea in mana, apoi privii serios spre Chanyeol."Yaa. Ma ascultati?"
Intreaba el frustrat cand vazu ca Chanyeol se concentreaza pe o carte ce o tinea in mana."Mm. Te ascult."
Spuse el agitandu-se ."Ce tot faci acolo?"
Intreaba aplecandu-se peste birou vazand ca Chanyeol se juca pe telefonul sau. Cel inalt inchide imediat cartea, lasand telefonul pe masa . Cand isi ridica privirea secretarul sau, mult prea aproape, il privii inocent. Zambetul i se largeste cand Chanyeol il privii in ochi in sfarsit."Au trecut cateva zile."
Spuse el dulce."De cand ce?"
Intreba el fara a se misca."De cand nu m-ai mai privit in ochi."
Chanyeol inghitii in sec.
De cand vocea lui Baekhyun este asa sexy si inocenta in acelasi timp?! Si...si buzele lui. Intotdeauna au fost asa de atractive?
Baekhyun zambii cand vazu ca privirea lui Chanyeol se muta pe buzele sale. Se apropie lent.
"Byun ce faci?"
Intreba Chanyeol fara a se departa. Ba din contra."N-nimic."
Spuse el ."Domnule Park."
Spuse cineva pe partea exterioara a incaperii.Baekhyun sarii numai decat la cativa pasi distanta.
"Aham..da?"
Se ridica el ."Domnul Oh va asteapta la localul de pe strada principala in zece minute. Ar trebui sa mergi acum pentru a avea timp suficient."
"Ma duc acum. Multumesc."
"Domnul Byun trebuie sa va insoteasca."
"Eu? De ce ?"
Intreba el surprins."Esti secretarul directorului nu?"
Chicotii ea apoi ii lasa pe cei doi singuri."Aa..sa mergem."
Spuse el luandu-si haina.Baekhyun merse cativa pasi in spatele lui Chanyeol cand vazu usile liftului deschizandu-se.
"Acum te-am prins."
Ranjii el malefic apropiindu-se.Baekhyun intra in lift privind cum usile acestuia se inchid mult prea lent pentru a mai putea astepta.
"Domnule Park."
Spuse el imediat dupa ce acestea s-au inchis."Hm?"
"Nu credeti ca este foarte cald aici?"
Intreba el facandu-si vant, apoi isi deschise sticla de apa, band in cel mai senzual mod posibil, credea Chanyeol.
Liftul se misca brusc iar Baekhyun incepe sa se agite imediat cum realiza ca tocmai cazuse curentul.
"Chanyeol! Chanyeol s-a oprit!"
Spuse el speriat prinzandu-se de bratul brunetului."Linisteste-te. Sigur se va rezolva curand . S-a mai intamplat odata si totul s-a rezolvat in cateva minute ."
Spuse el calm.
Planul lui Baekhyun tocmai era dat peste cap de o pana de curent . Nu era claustrofob in adevaratul sens al cuvantului, insa se temea de intuneric si spatii inchise.
"Esti ok?"
Intreba Chanyeol cand respiratia roscatului devenii mai rapida."Nu."
Spuse sincer."Nu?"
Chanyeol incepu sa se agite. Nu era pregatit pentru asa ceva.
Roscatul se aseaza intr-un colt, incercand sa se calmeze. Chanyeol se ingrijora de starea lui, astfel se aseaza in fata lui mangaindu-i capul cu grija."Esti in regula. "
"Poti...sa ma imbratisezi?"
Soptii el timid de data asta.Chanyeol inghitii in sec,apoi il trage pe baiat in bratele lui, cuprinzandu-i talia.
"Nimic nu ti se va intampla cat esti cu mine ."
Soptii el la urechea roscatului, reusind sa il calmeze.In aproape jumatate de ora, cei doi erau in acelasi loc.
Va urma.
614 cuvinte cu ocazia aniversarii Chanbaek.
CITEȘTI
Psycho but Sweet
Любовные романыTitlu: "Psycho but Sweet" Autor: ByunM24 Gen: Drama, dragoste, yaoi, smut. Ship: Chanbaek. Stare: in lucru "Buna seara! Ma scuzati pentru deranj credeti ca..." Spuse un tanar roscat, ce se afla in pragul usii sale, ud din cap pana in picioare. "Nu a...