Capitolul 2

535 53 6
                                    

I. PSYCHO.

Capitolul 2: "Prima zi e intotdeuna cea mai grea"

In scurt timp Baekhyun aparu cu ceasca de cafea incercand sa isi mentina echilibrul, punand-o cu mare grija pe birou in fata sefului sau.

"De ce dureaza atat ?"

Intreba el privind spre Baekhyun care inca analiza distanta dintre Chanyeol si ceasca sa .

"Totul trebuie sa fie perfect"

Spuse apoi cand isi indeparteaza degetul de pe manerul veselei, aceasta se clatina aruncand cativa stropi de cafea pe biroul alb.
Ochii lui Baekhyun mai ca ieseau din orbite cand vazu greseala pe care o facu, insa se sprijinii de birou cand privii catre camasa sefului sau .

"Yaah! De ce te uiti la mine ?! Servetele!"

Spuse el nervos, ridicandu-se in graba pentru a-si verifica camasa.

"Imi pare rau! Nu sunt obijnuit sa fac asta! Deobicei sunt foarte atent!"

Spuse el stergand biroul, apoi prinse un servetel curat pentru a-i sterge camasa.

"Ce crezi ca faci?! O sa se extinda ! "

Spuse el indepartandu-se cand roscatul era prea aproape .

"O sa aduc o alta camasa."

Spuse el indreptandu-se spre dulap,insa este oprit de mana lui Chanyeol.

"Nu ti-am cerut da faci asta . Daca vei continua asa va trebui sa te inlocuiesc."

"Imi pare rau."

Spuse el privind podeaua cand buza sa inferioara incepea sa tremure.

"Poti merge in biroul tau. Sa nu se mai intample."

Spuse el acru, mergand catre dulap, insa cand se intoarce pentru a verifica daca baiatul a plecat, il observa in acelasi loc.

"Esti liber."

Spuse el confuz.

"Nu mi-ati spus daca ma iertati sau nu. Nu voi pleca nicaieri pana nu imi spuneti."

Spuse, ramanand in pozitia initiala.

"Un lucru pe care nu il stii despre mine. Nu iert pe nimeni. Acum mergi in biroul tau pentru ca sunt foarte nervos si nu as vrea sa spun ceva gresit."

Baekhyun suspina de doua ori in drumul sau spre iesirea din camera,in speranta ca barbatul ii accepta scuzele, insa nimic.

"Cu siguranta el era omul acela rau."

Spuse el cu vocea joasa, tremurandu-i buza apoi deschise usa biroului sau stergandu-si lacrimile ce s-au strans in coltul ochilor.

"Domnule Byun, sunteti chemat in sala de sedinte."

Spuse secretara Choi anuntandu-l pe baiat.

"Vin imediat."

Zambii el dulce,apoi se ridica in graba indreptandu-se spre sala respectiva .

"Pai, pentru ca domnul Byun este nou in compania noastra si este deasemenea secretarul domnului Park, il voi ruga sa ramana cateva minute dupa sedinta pentru ca domnisoara Choi sa il informeze cu privire la cele necesare. "

Spuse unul dintre cei prezenti.

Sedinta nu a durat mai mult de zece minute, plus zece minute discutia cu domnisoara Choi.

"Tot ce trebuie sa stii despre domnul Park gasesti pe foia aceasta . Te rog sa citesti cu mare atentie pentru ca  este foarte important sa avem grija de sanatatea lui."

Spuse fata serioasa.

"De ce ? Este bolnav?"

Intreba el curios, facand-o pe fata sa rada.

"Ah nu, el este defapt intr-o stare foarte buna. Insa, nu ne putem permite ca unicul mostenitor al familiei Park sa pateasca ceva."

"Ah, pare o persoana tare importanta."

Spuse el.

"Da este . Ma bucur ca o sa lucrati cu noi de acum. Daca nu va deranjeaza, ce varsta aveti?"

Intreba ea politicos.

"Douazeci si patru."

"Am gresit atunci, sunteti mai in varsta decat mine."

"Ce varsta ai?"

"Douazeci si doi."

Zambii ea rosind.

"Oh, atunci ne putem tutui! Te rog sa imi spui Baekhyun."

Spuse Baekhyun intinzand mana spre ea.

"Sunt Choi Yuri."

"Aham! Chiar trebuie sa te caut prin toata cladirea?"

Baekhyun sarii imediat cum auzii vocea puternica din pragul usii.

"De ce ma cautati domnule Park?"
Intreba el apropiindu-se.

"In biroul meu. Acum !"
Ordona el, luand-o inainte.

"Cred ca am probleme.."
Spuse Baekhyun spre fata ce il privii .

"Succes!"
Zambii ea timid.

Va urma.

Psycho but SweetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum