Capitolul 14

469 44 11
                                    

IV. SWEET

Capitolul 14 "O noua formula."
Si nu matematica ! 😂

Cum si-a petrecut pauza de pranz in birou, asa cum obijnuieste, Chanyeol s-a putut concentra foarte bine la documentele sale. Paraseste biroul sau, cu scopul de a-si gasi secretarul care se parea ca lipseste din birou.

"Nu stiu domnule Oh. Credeti ca este corect?"
Vocea aceea cumoscuta. Domnul Oh? Ce treaba are Baekhyun cu Sehun?

Se intreba Chanyeol, ramanand dupa perete pentru a asculta.

"Sigur, nu se va supara. "
Il incuraja el.

"Dar...nu vreau doar o aventura."

Chanyeol se cutremura la vorbele lui Baekhyun.

"Nu va fi doar o aventura. Eu chiar am sentimente. Si puternice. Am ascuns asta mult timp."

"Atat de romantic." Chicotii el.

Chanyeol se enerva si decide sa mearga in biroul sau, insa se opreste in al secretarului sau pentru a lua singur dosarele necesare.

Trantii dosarele pe birou, insa un plic alb tocmai a cazu pe podea.  Oare este gresit sa te uiti in lucrurile personale ale altcuiva? Au inceput o relatie doar de cateva ore si este deja inselat.

"Ce se poate intampla?"
Spuse apoi deschide scrisoarea .

"Stiu ca ti-am spus de multe ori, insa te plac ! Stiu! Ai o relatie. Dar inima mea, nu accepta asta. Nu pot suporta gandul ca altcineva te tine in brate, ca te saruta cand defapt...mi-ai spus ca ma iubesti.
Noaptea aceea fantastica ... a fost momentul cand a inceput totul. Daca ma iubesti asa cum spui, la ora 8 sa ne vedem in parcul central la leagane. Te rog. Am nevoie de tine.

Sehun."

Asta a fost . Dar daca nu era defapt pentru Baekhyun?

Atunci de ce ar fi la el idiotule?!

Gandurile ii sunr intrerupte de un ciocanit. Deja stia cine este .  Desi a vrut sa se asigure prima data ca Baekhyun este cu adevarat vinovat, nu s-a putut abtine.

"Hei, iar ai stat aici toata pauza?"
Chicotii el dulce, apropiindu-se.

El evita buzele lui Baekhyun ce se apropiau de ale sale, asezandu-se pe scaunul sau.

"Aam...s-a intamplat ceva?"

Chanyeol il trata cu indiferenta, insa ii trantii scrisoare pe birou in fata lui.

"Ce e asta ?"

"Tu sa imi spui."
Spuse el nervos.

Baekhyun citii rapid scrisoarea apoi zambii .

"Asa dragut."

"Ah, zambesti. Stii ma asteptam sa imi spui ca este o greseala, insa apreciez sinceritatea." Spuse el ridicandu-se. "O sa iti ofer libertatea daca asta iti doresti! Insa nu pot sa cred ca tu , dupa doar cateva ore, te-ai indragostit de altcineva!"

Spuse el plimbandu-se prin birou tot mai nervos. Baekhyun ii prinde mana, apoi isi duse mainile pe obrajii lui sarutandu-l dulce.

"Sehun se intalneste in secret cu fratele meu."
Spuse el retragandu-se din sarut.

"A-ai un frate?"

"Mmh. Numele lui este Jinwoo."

"Oh... si de ce este scrisoarea asta la tine?"
Intreba el acuzator.

"E o poveste lunga, insa tot ce trebuie sa stii este ca nu am nicio legatura cu el. Decat strict profesionala! "
Zambii Baekhyun punandu-si bratele in jurul gatului sau.

"Bine...te cred. "
Zambii el timid, sarutandu-i fruntea.

"Trebuie sa revin la biroul meu, dar ...sa ne vedem la mine in seara asta. "
Spuse asezandu-i cravata.

"Mmm, ce facem la tine?"
Ranjii el gustand cu placere buzele rozalii, sugand usor buza inferioara a roscatului.

"Mghh" geme el usor.  "Nimic de genul asta."
Spuse el plimbandu-si mana pe corpul barbatului.

"Pleaca pana nu ma razgandesc si nu te voi mai lasa sa pleci."
Spuse el departandu-se .

"O zi buna, domnule Park."
Spuse lasand un biletel pe biroul sau.

El suna atat de senzual cand spunea asta. Mintea lui Chanyeol parca era in altaparte imediat ce il auzii.

Chanyeol ajunge intr-un final la resedinta lui Baekhyun unde este intampinat de iubitul sau. Iubit. Chanyeol se simtii atat de minunta doar la gandul ca roscatul ce il imbratiseara in pragul usii este iubitul sau.
Baekhyun isi musca usor buza cand vazu buchetul de flori, oferindu-i un sarut scurt brunetului.

"Am pregatit cina pentru noi."
Zambii emotionat.

"Chiar voiam sa iti sugerez sa iesim undeva sa mancam."
Spuse Chanyeol amuzat.

"Oh...putem iesii atunci."
Zambii el usor intristat.

"Defapt, chiar vreau sa aflu despre talentele tale culinare.

Ochii lui Baekhyun au devenit in forma de inima. Tocmai s-a reindragostit.

"Ei bine? Cum este?"
Intreba el curios.

"Baekhyun, asta este minunat!"
Spuse el mancand cu pofta.

"Chiar iti place?"
Zambii el .

"Trebuie sa imi dai reteta asta!"
Spuse el .

Baekhyun stia deja ca iubitul sau exagereaza cand a inceput sa chicoteasca, insa a fost fericit. Stia deja ca se pricepe la gatit, insa faptul ca Chanyeol ii aprecia mancare il facuse si mai fericit.

Chanyeol chiar era ...perfect.

Gandii el.

Va urma.

Psycho but SweetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum