Tak sa teda stalo. Záujemcov bolo požehnane no Elena bola bola neoblomná .Odolávala sladkým rečičkám a takmer všetkých sa zbavila .Len tí naozaj neodbytný ju neustále prenasledovali. Medzi nimi bol aj sír Robert. Pekný to mládenec s blond vlasmi a čiernymi očami.
Elena s ním trávila čoraz viac času. Stretávali sa po večeroch a tíško si zaľúbene šepkali .Obliekla si svoje najkrajšie šaty.
"Pani zas za ním idete?" ozvala sa Marta
"Máš s tým problém? Sama si chcela nech si nájdem muža."
"Počula som o ňom rôzne reči ."nedala sa Marta
"Daj pokoj nebudem to počúvať." a vyšla z komnaty
Marta sklamane sklonila hlavu.
–––––-––––––
Elena sedela pred horiacim krbom a čakala svojho vyvoleného.
"Prečo tu ešte nie je?" mrmlala si
"Stalo sa mu niečo ?"so strachom sa vybrala von z hradu
Prechádzala sa po záhrade ,neustále sa obzerala, či ho nezazrie. Chcela to vzdať ked začula zvuk od stajne. Potichu šla za ním.
V stajni zazrela párik v tom najlepšom. Muž hladil dievča po prsiach a vrážal ho do nej.
"Si tak teplá a vlhká ." vzdychal
Ten hlas bol jej povedomí. Nie to sa mi len zdá. Okríkla sa v duchu.
"A vy tak tvrdý a veľký ."vzdychalo dievča
"Páčiš sa mi .Budem ťa navštevovať častejšie."
"A čo naša pani?"
"Tá mi brániť nebude. Pekne si ju vycvičím, už mi zobe z ruky." zasmial sa udýchane
To už Elena nemala pochýb je to jej láska .Takto ju zradiť. Jej srdce sa od bolesti premenilo na kus ľadu. Opatrene aby ju nepočuli ustúpila od stajne a šla späť do svojej komnaty.
YOU ARE READING
Chytrá kráska
Historical FictionElena už má dosť toho , že o jej živote rozhodujú muži . Rozhodne sa bojovať . No do jej života vstúpi láska . Odolá jej ? Nezakladá sa na faktoch