Spoločne

123 3 0
                                    

Celý deň som prechádzala účty .Nenašla som ani jednu vadu . Dúfam ,že nebude chcieť nič meniť ,takto to je dobré .Bojím sa toho neviem čo od neho čakať .čo ak sa z neho vykľuje taký istý sviniar ako bol môj prvý manžel?

"Elena môžem vojsť?"

"Pod dalej Artur ."

"Správca mi povedal , že ty sa staráš o účty."

"Starám . Máš s tým problém?"

"Nie, len si ich chcem pozrieť." rozpačito povedal

"Tú sú všetky ,môžeš si ich vziať."

Ked som mu ich podávala naše ruky sa nechtiac dotkli .Hned som ucukla .

"Nemusíš mať zo mňa strach .Na niečom sme sa dohodli , nie ?"

"Ja viem ,len ..."

"Tvoj prvý manžel ti ubližoval?"

"Nie, nemal na to čas .Bol neustále v pijatike a v bordeloch."

"Ja taký nie som . Záleží mi na tejto zemi a budem sa o ňu starať."

Nato opustil komnatu aj s knihami .Strnulo som stála a hľadela za ním .Nezáleží mu na mne .Chce len moju zem, mňa nie.

–––––-––––––––––––––––––––––––––

Elena si s Arturom na seba postupne zvykali .Navzájom sa rešpektovali . Artur začal budovať obranu hradu a cvičiť dedinčanov .Elena i nadalej viedla účty a pomáhala poddaným v dedine. Začala si všímať že ľudia ho majú skutočne radi. Artur bol spokojný no niečo mu chýbalo k úplnému šťastiu .Dokonca si začal s jednou slúžtičkou .Elena to neriešila ,nevadilo jej to pokiaľ to robil potajme. Takto spolunažívali takmer rok. Vedľa seba no nie spolu.

Chytrá kráskaWhere stories live. Discover now