Stretnutie

133 5 0
                                    


Ráno som vstala a pripravila sa. Obliekla som si zelené šaty, ktoré ladili s mojimi očami. Vlasy som nechala voľne padať na chrbát a ozdobila ich perlovou čelenkou .Artur ma čakal na chodbe .Musím uznať, že mu to tiež pristane.

Kráčali sme vedľa seba chodbami zámku. Všetci na nás zvedavo pozerali a neustále si šepkali. Hrdo som zdvihla hlavu a prestala si ich všímať . Nafúkancov.

Pred sebou som uvidela tron a muža na ňom .To je ten,  čo sa mi neustál snaží riadiť život. Zlosne mi letelo mysľou.

–––––-––––––––––––––-

"Artur kde máš ženu ?Chcem ju spoznať."

"Je tu vedľa mňa výsosť."

Kráľ prekvapene vstal.

Takže ten starý mamľas ,celý čas o všetkom vedel. pomyslel si Artur

Elena sa jemne usmiala a poklonila kráľovi.

"Vidím, že tie reči neboli pravdivé."

"Láska ma vyliečila." odvetila s úsmevom

Prekvapene som na ňu pozrel .To je teda herečka.

"Ste pozvaný k môjmu stolu a k menšej oslave."

Obaja sme sa uklonili a podakovali .

–––––-–––––-

Oslava  bola bohatá, plno jedla, pitia. Artur mi bol neustále za pätami .Lezie mi na nervy. Potrebujem čerstvý vzduch. Nenápadne ,aby si ma nevšimol som vyšla do záhrady. Nadýchla sa večerného vzduchu a prechádzala menším bludiskom.

"Nečakal som, že ťa niekedy ešte uvidím".

Otočila som sa za hlasom .?A čo nevidím? Rázuje si to ku mne Robert.

"Ja som to tiež nečakala." precedím pomedzi zuby

Nemám chuť sa s ním vybavovať. Otočím sa a odchádzam. No on ma dobehne a začne trepať o dušu .že ti jazyk nezdrevenie.

"Si ešte krajšia. Dúfam, že chápeš ,že som musel poslúchnuť otca. Nikdy som na teba neprestal myslieť. Stále ťa milujem."

"To určite. Si ženatý ,je neskoro ." tvrdo som naňho hľadela

"To sa dá zariadiť ."pousmial sa

Nadvihla som obočie a hľadela do jeho očí.

"Mám manžela. Milujem ho!" klamala som

"Neverím."

"Budeš musieť."

Zdrapol ma a drsne bozkával. Bolo to nechutné .Snažila som sa mu vyvliecť ale zatiahol ma do krovia. Roztrhol mi vršok šiat a šmatral po prsiach.

"Zbláznil si sa okamžite prestaň!"

"CHcem ťa ,budeš moja." a začal mi vyhrňať sukňu 

Snažila som sa kričať ale udrel ma tak silno že som takmer omdlela.

"Bude sa ti to páčiť, som skvelý milenec."

"Ak by si bol tak skvelý ,nenútil by si ju k tomu." zavrčal hlas v temnote

Chytrá kráskaМесто, где живут истории. Откройте их для себя