17.თავი

920 60 15
                                    

 მთელი ღამე ძილი ვერ შევძელი , ჩემი უძილობა კი ორი რამის ბრალი იყო :

1. ჩემი მუცელი დიდია და კომფორტულად ვერ ვწვები , მუცელზე წოლა გამორიცხულია , ზურგზე წოლის გამო ზურგი მტკივა , ხოლო ერთ მხარეს წოლის დროს ფეხი და ხელი .

2. ჰარის ოთახიდან გამომავალი ხმები , მისი ოთახი ჩემი ოთახის გვერდით არის მას კი სექსი აქ მის შეყვარებულთან . 

ეს ძალიან საზიღრობა მაგრამ , ეს ყველაფერი ნერვებს მიშლის  ის რომ ეხლა მას კენდალთან აქვს სექსი და არა ჩემთან . ოგუჰუ ეს სრულყოფილი კენდალი . 

როცა ხმები შეწყდა , როგორც იქნა  გადავწყვიტე კომფორტულად დავწოლილიყავი საწოლზე როგორც კი უკვე მეძინებოდა

... მათ ისევ დაიწყეს 

- ღმერთო ოდესმე გაჩუმდებიან - ამოვიბუტბუტე ჩემთვის . თავი ბალიში ჩავრგე მაგრამ ეს არაფერს არ შველოდა .

როგორც იქნა ისინი გაჩუმდნენ , იმედი მაქვს ეს ბოლო იყი რადგან არ შემეძლო კიდევ მომესმინა კენდალის კივილისთვის , რომელიც ჰარის სახელს ყვიროდა , არა , შანსი არ იყო .

ჩემი იმედი გამართლდა და როგორც იქნა ჩამეძინა .

დილით საკმაოდ გვიანობამდე ვაპირებდი ძილს , რადგან დღეს დასვენების დღე იყო , მაგრამ ეს არ გამომივიდა რადგან გაბერილი მუცლიდ წოლა თითქმის შეუძლებელი და მოუხერხებელია . როცა საბაზანოში შევედი რომელიც საბედნიეროდ ცარიელი იყო , უკვე მთლიანად გამოვფხიზლდი .

სამაზარეულოშოი შესვლისას ჰარი დამხვდა რომელსაც მისი პიჟამო ეცვა  , და კენდალი რომელიც გამოწყობილი იყო და მოდელს გავდა ... როგორც ყოველთვის .

- დილა მშვიდობისა  , ლიზა - მომესალმა კენდალი 

- დილა მშვიდობისა - მივესალმე ორივეს 

- ჩვენთან ერთად ისაუზმენ ?- მკითხა ჰარიმ - ჩვენც ეხლა ხანს დავჯექით .

Flatmate (H.S)Where stories live. Discover now