ლიზას ხედვით
დილიდანვე ჩემი დღე საშინლად დაიწყო . ჯერ მხოლოდ წინდების და კეტების ჩაცმაში დავხარჯე ძალიან დიდრი დრო რადგან ჩემი გიგანტური მუცელი ხელს მიშლიდა , სამსახურსი დამაგვიანდა , ნთელი დღის განმავლობაში ბრიქსტონის ჰიკები ( მგონი ასე ქვია ზუსტად არ მახსოვს , ვინც არ იცით მშობიარობის შეტევების მზგავსი უბრალოდ არ მშობიარობ რა ) , ზუსტად ასეთი ერთ-ერთი შეტევისას ლანგარი სადაც კლიენტის შეკვეთა მედო ხელიდან გამოვარდა და დიდი აურზაური გამოვიწვიე .
ამას გარდა მთელი დღე ჰარიზე ვფიქრობდი რომელიც ეხლა ტოკიოშია .
- მადლობა ღმერთს ჩემი ცვლა დამთავრდა - ვუთხარ ქლოის - ყველაფერი მტკივა
- ვფიქრობ რო დრო რომ სამსახურში სიარული უნდა შეწყვიტო , უკვე ნებისმიერ დროს შეიძლება მშობიარობა დაგეწყოს - ქლოს გავაწყვეტინე
- არა , კიდევ ერთი კვირა მაქვს წინ - ვუთხარი მას მკაცრად
- ერთი კვირა არაფერს ნიშნავს , ყველა ხედავს თუ როგორ არაკომფორტულად ხარ ამოიგმინა ქლოიმ - დარწმუნებული ვარ ნაილი გაგიგებს .
- შემიძლია მუშაობა .- დავიჟინე პატარა ბავშვივით
- უბრალოდ დამპირდი რომ სახლში მისვლის თანავე დაწვები და დაისვენება - მითხრა ქლოიმ
- დამიჯერე ეს ერთადერთი რამ იქნება რასაც სახლში მისვლი თანავე გავაკეთებ - ვუთხარი ქლოის რადგან ეხლა ერთადერთი რაც მინდოდა დაწოლა და დასვენება იყო .
- კარგია
როგორც კი სახლშ მივედი ფეხსაცმლი გავიხადე და ლამის ვიტირე რადგან ფეხები მთელი დღის განმავლობაში მტკიოდა . უფრო კომფორტული ტანსაცმლის ჩაცმის გარეშე დავწექი , ძალიან დაქანცული ვიყავი .
მაგრამ ბრიქსტონის ჰიკები ისევ მქონდა , და ძილის საშვალებას არ მაძლევდა მაგრამ მათ შორის ვახერხებდი ცოტა წაძინებას .
YOU ARE READING
Flatmate (H.S)
Fanfictionლიზას ოცნება იყო ემოგზაურა დედამიწის გარშემო . 18 წლის ლიზა ისრულებს მის ოცნებას. ის მის კარიერას მოგზაურობა ამჯობინებს მაგრამ, ერთი შეცდომა მის მთელი ცხოვრებას ცვლის და მისი ცხოვრების სიყვარულს აპოვნინებს .