-Nagyon jól áll! -bólintott elismerően Baekhyun, majd mielőtt bármit is csinálhattam volna elő kapta a telefonját és átkarolta a nyakam. -Első közööös! -mondta jó hangosan, majd csinált egy képet. Természetesen mindenki ránknézett, csak egy valaki nem.
A bámulós srác, aki eddig megállás nélkül nézett, hátat fordított, és a kasszához ment fizetni. Ez hülye.-Nem akarunk inkább fizetni? -húztam össze magam, és minél előbb távozni akartam az üzletből.
-Igaz! Úgy is még programunk van! - lelkendezett Baekhyun. Előre féltem a programtól.
Baekhyun átkarolta a derekam, és úgy sétáltunk a pénztárhoz.A másik srác eközben már kifelé indult, és amikor elsétált mellettünk, megcsapott a parfümjének illata. Jó ízlése van a tagnak. Igazi pasis illata volt, tipikusan az ami miatt minden lány egy pillanat alatt megbolondul.
A szemem sarkából követtem tekintetemmel a srácot, és mielőtt kilépett az ajtón, még visszanézett, sőt végig kísért a tekintete akkor is, amikor a kirakat előtt sétált el.-Hova megyünk? -kérdeztem Baekhyunt, mikor kiléptünk az üzletből.
-Arra gondoltam, mivel holnap kezdesz, biztos akarsz valami új ruhát venni. Új hely, új ruha tudod.. Szóval mit szólsz? Van kedved? Tudok egy marha jó helyet. Én is ott szoktam vásárolni!
-Te női ruhákat veszel?- néztem rá ledöbbent fejjel, mire ő felnevetett.
-Dehogy is te marha! -nevetett kínosan Baekhyun. - Csak nyilván mikor megnézem a férfi ruhákat, látom hogy vannak női ruhák is... -forgatta a szemét.
10 perc gyaloglás után megérkeztünk egy hatalmas bevásárlóközponthoz.
Vegasban sem volt piskóta egynémelyik központ, de ez még azt is überelte. Baromi nagy volt.
És ha ez nem lenne elég az emberek özönlöttek kifelé és befelé is.
Kétségbeesetten néztem Baekhyunra.-Mi ide komolyan be akarunk menni?
-Igen. Miért? -kérdezte a srác meglepetten.
-Nézz már oda! Szerintem egész Szöul itt van! - mutattam a hatalmas tömeg felé.
-Csak egy átlagos hétfő délután. Na gyere már! Jó lesz meglátod! -unszolt Baekhyun.
-El tudom képzelni.. -forgattam a szemem, és még mielőtt bementünk a tömegbe, belekaroltam Baekhyunba hogy el ne hagyjuk egymást.
Arra számítottam hogy majd mindenki nekem jön, tolakszik, de legnagyobb meglepetésemre mindenki kikerült, ha majdnem ütköztünk, bocsánatot kért, holott ő jött nekem.
Ha Baekhyun nem mondja el hogy bocsánat kérés volt simán azt hiszem hogy leanyázott.A központ belül is olyan hatalmas volt mint amilyennek kívülről tűnt. Mindenhol kirakatok voltak, ezer millió üzlet, rengeteg kajálda és kávézó. Ami egy plázában lenni szokott.
-Gyerünk ide! Ez a világ legjobb üzlete! -mutatott Baekhyun az egyik piros felirattal világító boltra.
Meg sem várta a válaszom, azonnal berángatott a furcsa kis üzletbe.
Bevallom már akkor érdekes arckifejezés ült ki az arcomra mikor megláttam a női ruha részt. Borzalmas volt.
Baekhyun próbált mindenféle színes és giccses cuccot rámtukmálni, én pedig egyre csak ellenkeztem.-Értsd meg Baekhyun, nem fogok felvenni egy rózsaszín, szinte átlátszó virágos felsőt! Kizárt! - tiltakoztam.
-Most miért? Elegáns, szép és vonzza a tekintetet. -érvelt Baekhyun.
-És ribis! -tettem hozzá.
-Akkor vedd meg azt az unalmas fehér trikót amit az előbb néztél. De ha később bánkódsz majd érte, én megmondtam.- forgatta a szemét barátom, majd visszarakta a felsőt.
YOU ARE READING
Legszebb Csalódás
FanfictionEgy lány belevág élete legnagyobb kalandjába. Mindent hátra hagyva elköltözik Las Vegasból , Szöülba, egy interneten megismert barátja miatt. Új munkahely, új ország, minden új. Újdonsült barátja megígérte hogy mindenben segít neki. De vajon van ol...