•Karácsonyi Különkiadás•

45 3 17
                                    


1 évvel korábban, karácsonykor

Natasha szemszöge•

Unottan kortyolgattam egy padon ülve a forrócsokim.
Mindenfelé karácsonyi fények voltak aggatva, mindenhol karácsonyi képek, és a legtöbb üzletből még az idétlen karácsonyi zenék is kiszűrődtek.
Vártam már a holnapot, ugyanis karácsony, ezért legalább hamarosan vége ennek az egész őrületnek.
Nem a karácsonnyal volt bajom, hanem az emberekkel.
Mindenki be volt hülyülve, össze vissza rohangáltak. Nem lehetett egy áruházba úgy bemenni hogy ne álljon méteres sor a kasszáknál, hogy ne üssenek le valami óriási szatyorral, vagy éppen ne gázoljanak át rajtam, mert élet-halál harc megy valami leárazott termékért.
Mindenki megbolondult.
Az is akire már fél órája várok.

Baekhyun szemszöge •

Min Seo át jött hozzám, és együtt díszítettük fel a lakást.
Mindketten karácsonyi lázban égtünk, és díszítés közben mindenféle karácsonyi zenét hallgattunk.
Éppen az egyik gömböt akasztottam fel a már félkész állapotban lévő fára, amikor Min Seo egy szarvassal a kezében rosszallóan nézett rám.

-Ezt komolyan ki akarod rakni? - nézett undorral az arcán a kicsit már megkopott, de annál giccsesebb, arany csillámporos szarvasra.

-Igen! Mi bajod vele? - néztem rá értetlenül. Az egyik kedvenc díszem volt.

-De Baekhyun.... Ez rusnya. - forgatta kezében továbbra is a lány a szarvast, mire kivettem a kezéből.

-Fogd be! Ennek érzelmi értéke van! - mondtam, és a szokásos helyére, az asztal kellős közepére tettem a díszt.

-Remélem este nem hozod magaddal...-jegyezte meg az orra alatt Min Seo.

-Ha már így mondod...Lehet szarvasos pulcsiba megyek! - mondtam, és tovább díszítettem a fát, de közben büszke pillantást vetettem szegény szarvasra.

Namjoon szemszöge •

A család már karácsonyi hangulatban ténykedett a házban, anyu sütött-főzött, apa éppen a fát cipelte befelé, az unokahúgom és én pedig a TV előtt ültünk és karácsonyi filmeket néztünk.
Idegesen dobtam arrébb a kanapén a telefonom mire Jia értetlenül nézett rám.

-Mi a baj? - kérdezte a lány.

-Én ezt nem csinálom tovább! Mi ez ha nem szándékos? - túrtam idegesen a hajamba.

-De mi? Mond már! - szólt rám Jia, és közben teljesen felém fordult.

-Tudod volt az a lány....Úgy volt hogy ma találkozunk. Erre egy teljesen kamu indokkal lemondja. Szerinted mi bennem a hiba? Rám van írva hogy ültess fel?

-Nyugi már! Ha ennyit érsz neki jobb is hogy nem találkoztatok.

-Te könnyen beszélsz! Lassan már kezdem azt hinni hogy egyedül halok meg.

-Hidd el, nem adok egy évet, jövőre valami irtó helyes, fajin csajjal fogsz itt ülni. Jobb is ha az ilyen libákból kimaradsz. - mutatott a telefonra.

-Bár igazad lenne... Csak tudod hamarabb érdekli őket a pénzem mint én....- sóhajtottam, és kezembe véve a telefont tovább nyomkodtam.

Natasha szemszöge •

Már nem bírtam tovább, úgy döntöttem nem érdekel az egész, hazamegyek.

Randira vártam.
Egy ideje beszélgettem egy sráccal, pontosabban már majdnem hogy fickóval, mert közel jár a harminchoz.
Mára beszéltünk meg egy újabb találkozót, és iszonyúan vártam.
Alex nem volt az a kifejezetten helyes pasi, még is megfogott benne valami, volt egy stílusa, aminek nem bírtam ellenállni.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Feb 26, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Legszebb CsalódásOù les histoires vivent. Découvrez maintenant