6

71 9 0
                                    

Hala była ogromna, a moje oczy nie mogły uwierzyć w to ile tu było ludzi. Czułam się w tym momencie jakbym dostała się do Hogvartu dosłownie. Tu jest cudownie.

Zajęliśmy swoje miejsca i czekaliśmy wszyscy aż Dyrektor Jin wyjdzie na  środek i rozpocznie galę rozpoczynającą nowy rok.

- Jak się czujesz z tym, że właśnie dostałyśmy jedną z największych szans w życiu - zaczęła do mnie mówić MiRi. - Nie mogę się już doczekać, aż mam motyle w brzuchu aaa!!! - wydarła się, a parę osób spojrzało się na nią. 

- Spokojnie wiem, że dostałyśmy wielką szansę - Zaśmiałam się do niej.

- Jak ty możesz być taka spokojna - zdziwiła się HyeRin.

Tylko im się tak wydaję w środku się ekscytuję, ale też stresuję... Dziwnie się czuję jak może zaledwie o 5 lat starszy nauczyciel i drugi o 6 lat starszy komplementuje mnie i mówi dziwnie kuszące rzeczy do ucha, a ja w tym momencie dostaję dreszczy i się rumienie. Co ja sobie wyobrażam... MATKO KOCHANA JIMINOWSKA...

*puk puk* - Ekchem... raz.. dwa.. raz.. dwa.. halo halo? dobra działa - na środek wyszedł Jin pukając w mikrofon. Cała sala wybuchła śmiechem razem z Jinem. Ja też nie mogłam przestać się śmiać po usłyszeniu śmiechu SeokJina. - okej okej haha... stop stop już zachowajmy powagę w tym jakże uroczystym dniu. Ja wiem ja wiem, że już wakacje się skończyły ale trza pracować bo inaczej tutaj zdechniemy samemu mi się nie chce ale łojciec mi każe tylko mu nie mówcie haha. - zaśmiał się i my razem z nim- okej więc witam was moi drodzy uczniowie! - roschylił ręce jak ksiądz na mszy - Dołączyło do nas kilka nowych mordeczek! Przywitajmy je gorącymi brawami! - wszyscy zaczęli klaskać - Wstańcie dziewczyny i chodźcie tu do nas na środek, żeby każdy was widział - pokazał ręką.

Zastygłyśmy w tym momencie,  ale ktoś za nami kazał nam iść.

Wstałam i nogi miałam jak z waty szłam jako pierwsza i słyszałam różne szepty między ludźmi, którzy się na nas gapili.

Poczułam czyjś wzrok na sobie, to było oczywsite bo było tutaj ponad 700 ludzi, którzy wlepiali swoje gały w nas, ale nie to nie było to...

°Dance academy° | BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz