Prolog

109 6 0
                                    

Hej, mam na imię Kim HyeSoo! Miło mi was poznać. Najpierw opowiem wam coś o sobie, a póżniej przejdziemy do mojej przygody z akademią, do której uczęszczałam. No to zaczynamy!

Tak jak już mówiłam, moje imię to HyeSoo. Urodziłam się 16 lipca 2002 roku. Mam brata o imieniu ChanKnow oraz moje 3 najlepsze przyjaciółki, z którymi przyjaźnię się od dzieciństwa. Tak samo nasi rodzice. ChanKnow zawsze był za nas odpowiedzialny i tak zostało do teraz. Jest o 2 lata starszy. Pominę go bo on tu jest najmniej potrzebny.. Nie no taki żarcik, kocham go z całego serduszka.

No więc tak... moje przyjaciółki mają na imię MiRi,HyeRin oraz Soongi. Znałyśmy się już w szkole, ale nie przyjaźniłam się z nimi ponieważ ja byłam od nich o rok młodsza dopiero zaprzyjaźniłam się z nimi, kiedy zaczęłyśmy chodzić razem na piłkę nożną. Wtedy ja, MiRi i Soongi uwielbiałyśmy ten sport. No wiecie HyeRin jest siostrą MiRi więc też się z nią zaprzyjaźniłam, ale rok później.

Wraz z MiRi i Soongi od 4 lat tańczymy, HyeRin od 8 i zawsze marzyłyśmy się dostać do akademii tańca w Seulu. Taak marzenie każdej dziewczyny, która tańczy. Podobno są tam przystojni nauczyciele. ChanKnow przyjaźni się z 2.

Dobra teraz o moim bracie, ale tak krótko... No więc tak.. wraz z MiRi byli razem, ale chyba coś im się nie układało i stwierdzili, że zostaną nadal przyjaciółmi. Z tego co wiem to Chan podkochuje się jeszcze trochę w MiRi. Nie ważne... Aktualnie jest z Rose . O bożeee przeekochana osoba, naprawdę.

Dobra to tyle o mnie teraz opowiem wam szybko jak aktualnie stoimy pod murami tej wielkiej akademii dzięki, której będziemy mogły zaistnieć.

Zaczęło się od tego, że ChanKnow powiedział nam o pewnej grupie tanecznej, którą prowadziła jego znajoma. Ja byłam chętna od razu, gorzej z MiRi i Soongi ponieważ nie były do końca przekonane co do tego, ale jakimś cudem udało mi się je namówić i tak chodziłyśmy na zajęcia co tydzień w niedziele i rozwijałyśmy swoje umiejętności, a HyeRin tańczyła breakdance i też się bardzo rozwijała, po pewnym czasie nasi rodzice powiedzieli abyśmy się nie marnowały tak w tych grupkach, ponieważ widzieli jak dobrze tańczymy a poprzez te grupy nic nie osiągniemy, więc postanowiłyśmy zapisać się na "casting" do akademii tańca. Dzięki ChanKnow nie musiałyśmy czekać długo na przyjęcie do akademii, ponieważ bez problemu nas przyjęli i nie musiałyśmy czekać miesiąc na odpowiedź tylko niespełna 3 dni.

°Dance academy° | BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz