Alara Şahin:
Gelen sesle Hocaya döndüm. Hoca "Napiyosun siz burda" diye bağırdı. Hoca biraz daha azar attarak, erkeklerin Müdürünü aradı.Erkekler kendi yurduna bizde kendi yurdumuza girdik.Yasemin Hoca bizi Odasına götürdü.Biraz daha azar attıp "Hepiniz cezalısınız yurdun bahçesini temizliceksiniz"diyerek bizi odalarımıza gönderdi. Ada odaya girerken "Of ya Alican yüzünden saçım darmadağın oldu.Elbisemi söylemiyorum bile."diyerek saçlarını düzeltiyordu.İçeri gidip yatağıma otturdum.Su hemen pijamalarını alarak kabine girdi.Bende kalkıp kendime bir pijama takımı aldım.Su çıktıktan sonra hemen girerek üstümü değiştirdim.Dışarı çıktığımda herkez sırayla Kabine girip üstünü değiştirdi. Yatağımıza otturduk Su "Bugün bu topuklu ayakabılar yüzünde ayaklarım ağrıyor bide bu bana yetmezmiş gibi erkeklerle uğraşmak zorunda kaldık bidaha asla yurdan kaçmam."diyerek yorganın altına girdi.Bizde yorgunduk ışığı kapatım Su gibi yorganın altına girdik.Başımı yastığıma koyduğum anda uyudum.
......................................................
Ada Öztaşcı:
Alarmın sesiyle diyer tarafıma döndüm. Uf bugün kızları uyandırma görevi bendeydi.Yatağımda biraz daha kıpırdanıp kalktım. Minelnaz alarmın sesiyle uyanmıştı saden . Ben de Irmağa yöneldim.İsmini seslenip dürtmemle uyandı.Bu sefer Alaraya yöneldim.Onuda bir kaç seslenişte ve dürtmeyle uyandırdım. Adımlarımı Rüya'ya yöneldim.Dürtmem ve adını seslenmeme karşılık anamadığım mırıltılar çıkardı.Sinirle dürtüm şükürler olsun ki uyanmıştı. Suya yönelerek üstüne atladım çünkü diğer türlü zor uyanıyordu.Su sinirle doğrularak "Artık beni böyle uyandırmayı bırakın"dedi. Bende buna karşılık sadece He he dedim. Üstünden kalkarak dolabıma yöneldim.Dolabımdan salopetimi içinede beyaz kısa kolumu alarak kabine girdim.Üstümü giyip çıktım telefonumu açıp sosyal medya hesabımda dolaşmaya başladım.
"Hazırız"diyen kızlara baktım. Minelnaz kot pantolon, kırmızı Love Yourself yazılı sweetshort giymişti. Alara kırmızı bir elbise giymişti. Irmak siyah kot pantolon bebek mavisi kapşonlu sweetshort giymişti. Rüya siyah kot etek giymiş üstüne giydiği beyaz kısa koluyu içine sokmuştu.Su siyah kot şort beyaz sfır kollu göbeği açık t- short giymiş.Herkeze güzel olmuşsunuz bakışı attarak ayağa kalktım.Merdivenerden inerek ayakabılarımızı aldık.Ben, Su, Minelnaz beyaz, Rüya siyah spor ayakabısını almıştı Alara ise siyah bantlı topuklu ayakabılarını almıştı. Ayakabılarımızı giyerek yola koyulduk.Okula serbest gitmek yasak değildi bu yüzden bizde yakalanma korkusu falan yoktu. Alara bir süre sonra bizden ayrılarak Üniversitenin yoluna saptı. Bizde biraz ilerleyerek okula girdik.Sınıfa çıktık tabi Rüya bizden ayrılmış kendi sınıfına girmişti.Sırama otturarak telefonumu gizlice açtım ve sosyal medya hesabımı açtım. Arada sırada hoca geliyor mu diye kontrol ediyordum. Zilin çalıp hocanın içeri girmesiyle telefonumu çantama attım.Ders Tarihti dersi hiç dinemek istemiyordum bu yüzden dersi kaynatmak için parmak kaldırdım.Hoca bana izin verdikten sonra ayağa kalkarak boğazımı temizledim. Minelnaz bana dersi dinemek istetiğini belirten bakışlar atsada aldırmadan "Hocam şimdi sizde eski tarihden kalmış birisiniz bize bunarı anatmayı bırakıp kendinizi anatsanız."dedim. Yalan söylemiyorum hoca yaşlıydı.Hoca kaşlarını çatarak "Terbiyesiz otur yerine" diye bağırdı.Ben bidaha "Hocam doğruyu söylüyorum hem bizim yararımıza olur."dedim.Hoca "Ada çabuk yerine ottur yoksa müdürün odasına yollarım. " diyerek yerimi işaret etti. Bende başarısızlığın verdiği hayal kırıklığı ile yerime otturdum. Minelnaz arkasına dönerek "Bidaha sakın dersi kaynatmaya çalışma.Dersi dinemek istiyorum" dedi. Söylediği bu cümlenin üstüne bidaha dersi dinemek üzere önüne döndü.Bende başımı sıraya koyarak uyudum.
......................................................
Bütün derslerde uyumuş bazı dersleri kaynatmaya çaluşsam da başarısız olmuştum.Şimdi yurta otturuyorduk. Alara "Kanki bugün noldu biliyomusun?" dedi.Bende bilmiyorum diye karşılık verdim.Bunun üzerine göz devirerek " Kıvanç bizim Üniversite de ya bana basketbol Oynıyalımı diye sorunca bende ona karşı kazanıp kapak etmek için kabul ettim.Üsdümü falan değiştirdim oynamaya başladık.Hiç basket atamadım.Bunun üzerine Kıvanç beni omzuna aldı bende basket attım o sırada Atakan gelip Noluyo lan burda indir hemen dedi. Kıvanç beni indirip sen kimsin lan diyince Atakan sevgilisiyim dedi bunun üzerine birbirlerine daldılar bende Atakanı ittip yere düşen Kıvança iyimisin diye sordum Atakanda beni kucağına alıp yurdun önüne kadar gettirdi Bende salak diyerek tokat attım sonrada yurda girdim." diye hızlı birşekilde konuştu.Biraz nefes alıp "Anamıyorum ki neden böyle yapıyor o kadar boşu boşuna çoçukla kavga etti" diye devam etti.Bende "Kıskandığı içindir."dedim. Alara "Üf kıskanmasına başlarım ya ben kısıtlanmaya gelemiyorum bunu ona söylemiştim bence o tokatı hak etti." Bende "Sen nedersen odur kanka diye cevap verdim.Biraz daha sohbet ettikten sonra ettüde geçtik.Ettüde ödevlerimizi yaptıktan sonra yatakhaneye girip derin bir uykuya daldık.
......................................................
2 gün sonra (Pazar)
Hepimiz eşortmanarımızı giymiş bahçede çöp topluyorduk.Elime alldığım çöpleri sinirle çöp poşettine attım.Onlar yüzünden çöp kokcaktım ama bir çıksınar karşıma onlara bunun hesabını sorucam.İşlerimiz bittiğinde kendimizi çimenerin üstüne attık.Güneşin altında biraz dinendikten sonra Irmağı dürtüm "Efendim kanka"diye cevap verince "Beni salla"dedim.Hiç birşey demeden ayağa kalktı.Bende ayağa kalktım.Salıncağın yanına gelerek otturdum.Irmak beni hızla salamaya başladı. Kafamı diğer tarafa döndüğümde diğer kızlarında aynı şekilde salandığını gördüm.Bir süre sonra salanmayı bıraktık. İçeri girer girmez kendimi banyoya attım. Pis pis kokuyordum. İşlerimi haledip dışarı çıktım dışarı çıkmamla birbirini linç etmek üzere olan kızları gördüm. Rüya hızlı birşekilde yerden kalkarak yanımdan geçti. Tam kapıyı kapatcaken Alara tutup " Büyükler önden Rüya çık dışarı" diye bağırdı. Rüya birşekilde kapıyı kapatıp kapının arkasından " Üzgünüm ama pis kokuyorum" dedi. Alara bunun üstüne sinirle ayağını yere vurarak kapının önüne oturdu. Birbirinin üstüne binen kızlar düzelerek normal bir şekilde kapının önüne otturdular.
Bende kızlara saf mısınız bakışları attım. "Kızlar başka banyolar da var biliyorsunuz dimi." kızlar o anda birbirlerine bakıp hızla koşmaya başladılar. Bende onarın bu halerine bakıp göz devirdim. Yatakhaneye geldiğimde yatağıma yattım. Hala erkekler yüzünden başımıza geleneri düşünüyorum. Onar yüzünden başımız balaya girmişti. Yaptıkları iyliği sürekli bize hatırlatmasaydılar ve Alican bana bücür demeseydi bu kavga çıkmayacak bizde hocalara yakalanmıyacaktık. Onar yüzünden hep. Bunarı düşünerek uykuya daldım.
......................................................
Pazar sabahı erkek kursundan :
Kıvanç:
Onur yüzünden başımıza gelmeyen kalmamıştı. O kızları başımıza musalat etmişti. Ah zaten seve seve inek Minelnazı bulmuş ya. O kız yerine dışarı da başka ne güzel kızlar var. Hem o kızların peşinden koşmanada gerek yoktu ama Onur seve seve Minelnazı sevdi ve şimdi tuvaletleri temizliyoruz. İşimizi bittirip yatakhaneye geçtik. Yatağımda ki çorabı alıp "Kimin bu" dedim. Yiğit benim diyerek çorabı elimden aldı. Bula bula koyacak benim yatağımı bulmuştu zaten. Yatağıma yayılarak otturdum. Alican "O Ada sırtıma çıktı ve saçlarımı çekiştirdi. Bunun hesabını sormalıyız." dedi. Enes "Suda çok fazla asi çıktı." diğerek yatağına yayıldı. Bende "Size en azından vurdular ama Alara beynimi şişirdi. Dili çok uzun." dedim. Diğerleri buna sırıtılar. Bende tekrardan "Bunun hesabını sormalıyız"dedim. Diğerleri buna katılınca yatağıma biraz daha yayılıp uyudum.
......................................................
Kız yurdu (Rüya boysan):
İşitiğim sesler ile mırıldanıp diyer tarafıma döndüm. Çok uykum var. Dün çok yoruldum. Tam tekrardan uykuma dalacağım zaman hızla dürtüldüm. Doğrularak beni dürten kişiye baktım. Alara ablaydı. Üşengeç birşekilde doğrularak dolabıma yöneldim. Dolabımdan elime gelen ilk şeyleri alarak giydim. Diğerleri de hazır olunca yurtan çıktık. Tam Alara abla Üniversite yoluna sapacağı sırada Aras yurdunun erkeklerini gördüm. Diğer kızlarda görmüşlerdi.
"Kızlar sizin yüzünüzden başımız belaya girdi." diyen Kıvança odakladım bakışlarımı. Ada abla hemen sinirli bir şekilde " Bizde sizin yüzünüzden çöp kokuyoruz" dedi. Enes "Bizde b*k kokuyoruz" diye karşı çıktı. Irmak " Bulaşmasaydınız o zaman. Siz yaptınız herşeyi. Siz olayı uzatmasaydınız hocalar bizi yakalıyamiyacaklardı." dedi. Bunun üzerine Emir "Bizim mi suçumuz asıl sizin suçunuz eğer gecenin bir vakti yurtan kaçıp o sokaklara gitmeseydiniz bizde o çoçukları dövmek zorunda kalmıyacaktık" diye çıkıştı. Onur "Bunun size hesabını soracağız. Hadi beyler gidiyoruz."diyerek bize arkasını dönüp yürümeye başladı. Diğerleride arkasını dönerek yürümeye başladılar.
Bize napıcaklardı acaba bize bunu nasıl ödeticeklerdi. Bu düşünceyi bir kenara bırakıp yürüyen kızları takip etmeye başladım. Okula girdikten sonra kızlarla ayrıldık. Sınıfa girip Denize doğru ilerledim. Omzumdan tutup " Naper kanka" dedi. Bende ona "iydir" diye karşılık vererek sırama oturdum. Denizde hemen ardımdan otturdu. Zil çalana kadar konuştuk. Zil çalınca ne kadar istemesemde dersi dinedim.
......................................................
Okul bitmişti. Okulda bütün dersleri dinlemiş ve bunun üzerine çok yorulmuştum yurda gelir gelmez uyudum. Uyandığımda akşam olmuştu. Diğerleri yoktu herhalde etüdeydiler. Telefonumu alıp şarjını bittirene kadar oynadım. Sonrada derin bir uykuya daldım.
......................................................
2 gün sonra ( Irmak)
Yorucu bir okul günüydü. Erkeklerle hiç karşımıza çıkmadı aman çıkmasınarda zaten. Ne zaman ortaya çıksalar başımıza bir şey geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN YURT (DÜZENLEMEDE)
ChickLitEyer; Su'yun uykuculuğuna Ada'nın süslüğüne Rüya'nın erkek düşmanı olmasına Irmak'ın Masumiyetine Alara'nın popilerliğine Minelnaz'ın kpop hayranlığına Kıvançın züpeliğine Yiğitin sesizliğine Emir'in gevşekliğine Alica'nın alaycılığına Enes'in sert...