Adanın Ağzından:
Sabah Alican ilginç bir şekilde benimle gezmek istediğini söylemişti. İlk duyduğumda şaşırıp benimle dalga geçip geçmediğini sordum. Oda gayet ciddi (Artık o ne kadar olabiliyorsa) dalga geçmediğini söyledi. Sonra ise içimi anlamsız bir mutluluk kapladı. Hemen hazırlandım ve yola çıktık. Şimdi ise şehir merkezinde bir kafedeyiz.Kafe oldukça şirin. Duvarları pembeye boyanmış ve Bir kitaplığı var müşteriler ordan kitap alıp okuyabiliyorlarmış. Ben Su ve Rüya kadar aşırı olmasada kitap okumayı severim bu yüzden bu hoşuma gitti. Garson daha önce sipariş ettiğimiz benim için salata (kiloma dikkat etmem gerek) Alican için ise bir Sandviç getirdi.
"Burdan sonra nereye gideceğiz?"
Alican omuz silkti ve Sandiviçinden büyük bir ısırık aldı sonra ise benim en nefret ettiğim şeyi yaptı Ağzı doluyken konuştu.
"Bilmem, Herhalde bir Sinamaya gideriz"
Yüzümü buruşturdum. Midem bulanmıştı ve artık önümdeki Sakatayı yiyebileceğimi sanmıyordum.
"Ağzın doluyken konuşmaman gerektiğini kimse öğretmedi mi Görgüsüz?! "
Alican ise her zamanki o sinir bozucu gülümsemesini takındı bana hiç cevap vermeden ağzını (bana inat sanırım) şapırtıtarak yemeye başladı. Birazdan gerçekten kusacağım. İşkence dolu anlardan sonra kafeden çıktık. Durağımız Sinemaydı.Sinamaya vardıktan sonra ben Titanik'e gitmek istedim. Alican ise şaşırtıcı bir şekilde kabul etti. Ben onun korku filmine gitmek isteyeceğiniz düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi çıkmadı.Filme girdik.
.....................................................
Film çıkışı ben ağlamamıştım ama ağlayacak gibiydim. Alican ise benim bu halime sırıtıyordu. O hiç duygulanmamıştı nolacak Duygusuz Öküz! Bu seferde bir alışveriş yapmaya gittik. Alican bana akşam bir balo olacağını söylemişti bu yüzden kendime bir kostüm seçmeliydim. İlk gözüme bir Yunan tanrıçası kostümü ilişti ama sonradan vazgeçtim ve başla kıyafetler denemeye başladım. Yarım saat sonra kendime uygun kostümü buldum bir Prenses kostümüydü ve çok mükemmeldi. Alican bile beni görünce büyülenmişti baya pahlıydı ama şunu söyleyebilirim ki verdiğim paraya değdi. Oradan sonra ise ellerimiz dolu dolu bir şekilde otele döndük. Kızların hiç biri ortalıktan görünmüyordu ama ben dert etmedim herhalde baloya gitmişlerdir. Üstümü giyindim ve saçımı yaptım Makyajımıda bitirdikten sonra hazırdım. Beni kapıda bekleyen Alican ile Salona girdik ve girdiğimiz gibi ben şoka uğradım çünkü herkes "Doğum günün kutlu olsun Ada" Diyorlardı. En önde Kızlar vardı arkalarında ise benim tanımadığım kişiler vardı otelde konaklayan kişiler olmalıydı. Şaşkındım normalde asla kendi doğum günümü unutmaz kızlara sürekli hatırlatırdım ama bu sefer nasıl olduysa tamamen aklımdan çıkmıştı. Ben bunları düşünürken kızlar bana koşarak sarıldılar hepsine gülümsedim onlar benim mutluluk sebebimdiler."Çok çok teşekkür ederim"
Hepmiz gülüştük
"Önemli değil bebeğim"
Minelnaz bana göz kırptı bunun üzerine tekrar gülüştük. Koyu bir sohbete başladık birkaç dakika sonra bize Kıvançlarda katıldı. Herkes mutluydu sıkıntı yoktu.Alara tam bişey diyecektiki Rüya'nın arkasındaki biyere şokla bakakaldı. Bende o tarafa baktım ve bugünkü üçüncü şokunu yaşadım. Alaranın kardeşi gelmişti ve Burak! Burak kim diye soracak olursanız o Kıvançların arkadaşı geçen yıl başka şehre gitmek zorunda kalmıştı. Rüya ise hepimizin mutlu yüzlerine gariplikle bakıyordu sonunda ona Su olan biteni anlatı. Burak ve Alaranın kardeşi ile kucaklaştık. Burak ve Rüya'yı tanıştırdık.
Yarım saat sonra:
Dans etmiş eğlenmiş bayada içmiştik burak ve Rüya baya iyi anlaşmışa benziyorlardı bu beni mutlu etti. Alara ve Kıvanç ortalıkta görünmüyorlardı merak etmiştim açıkcası.
....................................................
Alara'nın anlatımıyla:Kıvanç beni kolumdan tuttup otelin bahçesine çıkarmıştı. Ona kaşlarımı çatarak baktım. Yakışıklı bir erkekle sohbet ediyordum çokta eğleniyordum ama kıvanç herşeyi bozmuştu! Bende Alaraysam ona bunun hesabını sorarım!
Alara:
"Sen kimsinde beni partiden uzaklaştırıyorsun?!"Kıvanç:
"O çocukla halin neydi öyle?! "
Alara:
"sanane ya sanane! "
Kim sanıyor bu kendini nasıl bana hesap sorabilir! Sevgilim değil bişeyim değil nasıl yapabiliyor?!
Kıvanç:
"Ben seni sadece yanlış şeyler yapmaktan koruyorum! "
Alara:
"Ben yanlışla doğruyu ayırabilecek yaştayım Kıvanç! Ayrıca bir erkekle konuşmanın nesi yanlış?! "
Kıvanç:
"Konuşman yanlış değil ama onun sana nasıl baktığını gördüm adam seni gözleriyle yedi bittirdi seni korunmak ıstedİm! "
Alara:
"Senin beni korumana ihtiyacım yok bunu kendim yapabilirim"
Kıvanç:
"Sus! "
Alara:
"Susmazsam nolur ha susmazsam nolur? "
Kıvanç birden beni belimden çekip öptü. Birden şaşkınlıkla dona kaldım!
Kıvanç
Beni
Öpmüştü
Beni!İtiremeyecek kadar şaşkınlıktan dona kalmıştım. kıvanç en sonunda benden ayrıldı.
Kıvanç:
"Bunu"
O anda tüm kan beynime hücum etti Kıvança sert bir tokat attım daha sonra ise ordan hızla uzaklaştım kendimi berbat hissediyordum!
.............................................. .......
Bana bu kitapda çok yardım eden İkbal ablama teşekkür ederim😘💕😘💕😘💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN YURT (DÜZENLEMEDE)
ChickLitEyer; Su'yun uykuculuğuna Ada'nın süslüğüne Rüya'nın erkek düşmanı olmasına Irmak'ın Masumiyetine Alara'nın popilerliğine Minelnaz'ın kpop hayranlığına Kıvançın züpeliğine Yiğitin sesizliğine Emir'in gevşekliğine Alica'nın alaycılığına Enes'in sert...