Irmaktan:
Sabah uyanınca Diyer herkezi bulup otele geri dönmüştük gerçekten yorucu bir gündü şuan ise yarın olacak Adanın doğum günü hakkında konuşuyorduk Adayı yanımızdan uzaklaştırmıştık.Kostümlü bir balo yapma kararı aldık.
Irmak:
"Ben kırmızı başlıklı kız olcam"
Kırmızı başlılıklı kız benim favori Hikayemdi.Küçükem anneme sürekli o masalı anlatırırdım.
Rüya:
"Ben cadı olacağım"
Minelnaz:
"Sen zaten cadısın"
Rüyanın cıyaklayıp Minelnazın üstüne atlaması bir olmuştu.Kızlarla onları zar zor ayırdık sonra ise herkez ne olmak istediğini söyledi.Bazen bizde birbirimizin ne olması gerektiği ile ilgili yorum attıyorduk ortaya.Gecenin yarısına kadar konuştuk sonra ise derin bir uykuya daldık.
......................................................
Alaranın anlatımı:Sabah üstüme bir öküzün(!) atlamasıyla kalktım.Bu kişi Rüyadan başkası deyildi bir insan böyle uyandırılır mıydı?Vicdansız mıydı bu?Küçük velet ya.Sonra ise benim aklıma adanın doğum günü için alışveriş yapacağımızı hatırlatım.Üstümü giyinip makyaj yaptım.Saçlarım omuzlarıma dökülüyordu.Kızlar saten çoktan hazırlanmıştı hep beraber çıktık.Otelimizin bir alışveriş merkezi vardı. burası İstanbulun en büyük üç otelinden biriydi.Alışveriş merkezinden bir kostümcüye girdik.Minelnaz hemen bir sultan elbisesine saldırmıştı osmanlı filmlerini ve kitaplarını çok severdi kendisi.
Onu alıp kabine girdi bende mükemel elbiseyi arıyordum ama hiç benlik bişey yoktu.O sırada bir çığlık duydum Suya aitti sırt üstü yere yapışmıştı.Irmak onun kalkmasına yardım etti.Bende önüme geri dönüp elbiseleri incelemeye başladım. Minelnaz kabinden çıktı.
"NASILIM KIZLAR?"
Onun Sesiyle irkildim ve ağzımdan bir küfür kaçırdım.Sonra ise arkadaşımı incelemeye başladım kesinlikle mükemel olmuştu.
Su revarans yaptı.
"Sultanım"
Sonra ise hepimiz kahkaha atmaya başladık o sırada Rüyanın gözü biyere takıldı donmuş gibiydi hepimiz o tarafa döndük bir cadı kıyafeti vardı oldukça seksiydi.
Rüya koşarak elbiseye sarıldı sonra ise aynı hızla kabine girdi biz kızlar onun arkasındanda biz kahkaha daha patlatık. İşlerimize geri döndük ama ben bişey bulamıyorum çıldıracağım! Irmakta bulmuştu kıyafetini
Tek ben ve Su Bulamamıştı ki eken konuşmuşum oda buldu.
Ben ne yapacağım şimdi tek ben bulmadım zevkim niye bu kadar zor olmalı ki?O gün birsürü alışveriş mağzası gezdik sonunda bulabilmiştik aradığımızı.
Oldukça seksiydi.Tam benlik kesinlikle partinin dikkat çekeni olacaktım.Gün sonunda hepimiz yataklarımıza otturduk yarın akşam olacaktı parti Alicanla konuşmuştuk O Oylayacaktı Adayı.Bizde organize işleriyle uğraşacaktık yorgunlukla yumdum gözlerimi
Bölüm itafı İkbal Ablama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN YURT (DÜZENLEMEDE)
ChickLitEyer; Su'yun uykuculuğuna Ada'nın süslüğüne Rüya'nın erkek düşmanı olmasına Irmak'ın Masumiyetine Alara'nın popilerliğine Minelnaz'ın kpop hayranlığına Kıvançın züpeliğine Yiğitin sesizliğine Emir'in gevşekliğine Alica'nın alaycılığına Enes'in sert...