15.05.2010
Babamın kalın sesine açtım gözlerimi uykum vardı ama beni ayıltan cümleler başladı,
"Doğum başladı mı? Ha, o zaman ben geliyorum birazdan... Tamam... Sağol görüşürüz... Sağol"
Babama birşey sormadım hemen banyoya girdim yüzümü yıkadım mutfakta ki babama baktım
"Bende gelmek istiyorum" dedim.
"Kahvaltı yaparsınız siz annenle gelme" dedi.
İçim de bişey kırıldı sonra sözüne devam etti "Annen uyandı mı?"
"Hayır" dedim.
"Tamam o zaman annen uyanana kadar çoktan gidip gelmiş oluruz" dedi.
Anlık sevinçle "Hadi gidelim!" dedim.
"Pijama ile mi?" dedi.
Hemen gidip üstümü değiştirdim daha sonra dışarı çıktık petrole doğru yürüdük petrolün çalılıklarının arasından sıyrılıp kafesi gördüm içinde bir köpek bitkin düşmüş kafasını kaldırmadan gözüyle beni takip ediyordu ardından yanına gitmek için yaklaşmaya başladığımda babam geldi ve bana çok yaklaşmamam gerektiğini söyledi köpek yavrularını korumak için tedirgin olup saldırabilirmiş kafese sahibi yemek koydu ve ordan ayrıldık eve doğru yürüdük.
"Bu köpeğe niye bakmaya geldik?" dedim.
"Bu köpeğin yavrusundan bi' tane alacağım" dedi.
Çok mutlu oldum çünkü köpeğimizin olaması beni çok mutlu etti. "Nerede bakıcaz?" dedim.
"Bakarız" dedi.
* * *
Eve girip annemi uyandırdım kahvaltı hazırladık birlikte ve ona bi' köpeğimiz olacağından bahsettim annem de çok şaşırdı ayrıca sevindi.
Ailecek hayvan severdik, gerçi babam hobi olarak avcılıkta yapıyordu ama...
Köpeğin doğduğunu okuldan gelince öğrendim, abimle hemen dışarı çıktık ve köpeğe bakmaya gittik çok güzeldi, fazla güzeldi. Sonra eve geldik anneme bahsettik...
* * *
Babam artık köpeğin sütten kesildiğini eve getirebileceğini söyledi çok heyecanlıydım yarın okul olacağı için yatmam gerekiyordu. Heyecandan uyuyamıyordum tabii o da vardı, okul zamanında karşıma çıkan herkese bu durumdan bahsetmiştim tanımam önemli değildi herkese söylüyordum çok mutluydum. Eve gittim babamın gelmesini bekledik ve en sonunda kapı çaldı heyecandan kapıyı bile açamadım, daha sonra babam kucağında siyah beyaz bir İngiliz pointer ile karşımızdaydı balkona götürdük hava güzel olduğu için sorun yoktu yer yapmıştık oraya koyduk ilk çok çekingendi ama yine de sevdirirdi kendini çok heyecanlıydık... Ailemize yeni bir üye gelmişti çünkü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAİSY
General FictionBu kitap yaşanmış bir olayı zaman zaman farklı kurgulayarak sizin önünüze sunulmuş bir hikâyedir. Hayatımızda bazı anlar vardır ki bu anlar sizi olgunlaştırır veya çocuklaştırır, iyi veya kötü bi' birey yapar, vicdanlaştırır veya vicdansızlaştırır...