Mete Yıldırım
18 yaş.Sonuncu sınıfı okuyor bu yıl.Yakışıklı ve karizmatik bir çocuktur.Nerdeyse geldiği iki gün olmadı ama tüm kızların kalbine taht kurdu.Yusuf Deniz
18 yaş.Metenin sınıf arkadaşıdır.Çok sakin ve kibar biridir.Sınıfta en çok ona yakın olan ve onun yakın olduğu tek kişi Metedir.Sevda Gür
17 yaş.Saçının siyah telleri ve gözünün yeşilliyi onu bir başka sevdirir insanlara.Ayrıca deliler gibi Yusufa aşıktır kendisi.Gamze Çınar
17 yaş.Sevdanın sınıf arkadaşıdır.Güzellikte Sevda ile birinciliyi paylaşacak kadar güzeldir.Mete geldiği günden beri ona sım-sıkıca aşıktır.Emine hoca
53 yaş.Okul öğretmenlerinden biridir.Çocuklara hep nasihat vermeyi ve onları doğru yola yöneltmeyi çok seviyor.Fikret hoca
54 yaş.Okulun diğer öğretmelerinden biridir.Oldukça ciddi ve çocuklara karşı sert biridir.Bu yüzden çocuklar ondan pek hoşlanmazlar.Hülya Aydemir
47 yaş.Okulun müdürüdür.Fikret hoca kadar ciddi olan Hülya hanım okulun tüm sorunlarını hall ederek hep okulunun önde olmasını sağlıyor.Arzu hoca
42 yaş .Okul içinde çocukların psikolojik durumlarıyla ilgileniyor.Çok sevimli ve güzel huylu biridir.~Başlangıç~
Bu gün ilk defa olarak aylardır beklediğim bu okula adımımı atacaktım.Ankaradan ailemle beraber Istanbula taşındığımızdan sonra adımı bu okula yazdırdılar .Zaten okul hayatımda geçireceğim son yılım burada olacaktı.Aslında burada beni nelerin bekleyeceğinden habersizdim.Nasıl birileriyle tanışacağımı ,tanıştıkdan sonra onlarla iyi olarak anlaşıp-anlaşamayacağımı çokda bilmiyordum.Zaten eski okulumuzda çok fazla arkadaşımda yoktu.Sırtımı dayaya bileceğim, her dertimi söyleye bileceğim tek kişi olan Ali vardı yanımda hep.Ali hariç pek fazla kişiyle yakın değildim.Umarım buradada iyi kalpli,iyi huylu birileriyle tanışıp- anlaşma fırsatım olurdu.Hakkımızda ne hayırlısıysa oda olsun inşallah.15 dakika sonra...
Evet dediğim gibi aylardır beklediğim o an yetmişti artık.Okulun kapısından içeri geçerek bir köşede durup
" benimle aynı sınıfı paylaşacak çocuklar nerdedir acaba?"-diyerek kendi -kendime söyleniyordumki bir kız arkadan bana dokunarak ona taraf dönmemi sağlamıştı.Ilk soru kızdan geldi bana :
-Merhaba .Galiba yenj geldiniz okulumuza.12ci sınıfdamısınız yoksa?
-Merhaba.Evet yeniyim ve 12 sınıfı arıyorum.
-O zaman hoş geldiniz ben 11 sınıftan Sevda.Memnun oldum.Kızın bana el uzatmasıyla beraber ben artık kendimi kaybetmiştim galiba.12Ci sınıfı ararken tüm her şeyi unutmama sebep olan biri çıkmıştı karşıma.Hemde o kadar güzel,o kadar sevimliydiki gördüğüm an kıza kalpden vurulmuştum.Hayatımda ilk defa oluyorduki ben böyle bir kısa zamanda böyle güzellikte birine aşık olacaktım.Ama bu daha ilkti?Şimdilik çok erken bir zamandı.Çünkü karşıda daha çok büyük bir zaman vardı.Şimdilik kızın uzattığı eli sıkıp memnuniyyetimi bildirmeliydim .
-Bende memnun oldum.Ismim Mete.Mete Yıldırım.
-Inşallah bu okul sana hayırlı olur Mete.Bir daha hoş geldin okulumuza.
-Çok sağol teşekkür ederim.12Ci sınıf çocuklarını göstere bilirmisin bana rica etsem?
-Tabi gösteririm gel benimle.Sevdayla beraber yeni tanışacağım sınıf arkadaşlarıma doğru ilerliyordum.Vakit biraz erken olduğundan daha iki çocuk vardı Sevdanın beni götürdüğü yerde.Artık onların yanına varmıştık.Sevda beni göstererek çocuklardan biriyle konuşmaya başladı:
-Merhaba Murat.
-Merhaba Sevda .Hayırdır arkadaş kim?
-Bu arkadaş artık sizinle okuyacak.Ismide Mete.Ben kızların yanına dönüyorum gerisi sizde.
-Tamam sağol.Sevda gittikten sonra Murat denen çocukla tanıştım.Diğer çocuklada tanıştım.Ismi Yusuftu.Hareketlerinden,tavırlarından çok benziyordu Aliye.Biraz onu hatırlatmıştı bana .Nerdeyse artık 20 dakika geçmişti geldiğimden beri.Artık tüm sınıf çocukları gelmekteydiler.Her gelen çocukla tanışarak güzel bir karşılık alıyordum hepsinden.Galiba bu sınıf çocuklarıyla iyi yola gidecektim.Tüm her kes toplandıktan sonra Okul müdürü olan Hülya Aydemir mikröfönü eline alarak tüm çocuklara taraf dönüp konuşmaya başladı:
-Öncelikle hepinizi yenı okul yılında selamlıyorum çocuklar.Bir yeni okul yılına hoş geldiniz.Umarım bu yıl bir seferki yıldan daha güzel ve geçen yıl yarım kalan işlerimizin tamamlanacağı bir yıl olur.Bu yıldada her yıl olduğu gibi yeni çocuklar okula gelmiş bulunmaktadır.Tam bu kelimeyi söylediği an sınıfın tüm çocukları gözlerini bana dikmiştiler.Sanki uzaydan gelmiştim Allah Allah.Müdür tüm açılışı yaptıktan sonra yılın ilk gününün zili çalınmıştı ve her kes sırayla kendi sınıfına doğru adımlıyordu.Sınıfa girdiğimizde 50 yaşının üzerinde bulunan bir kadın öğretmen bizi karşıladı.
-Hoşgeldiniz çocuklar.Yep yeni bir yılda yine aynı mekanda sizlerle tekrar buluşduğuma göre çok mutluyum.Burada gördüğüm tüm çocuklar eskiden tanıdığım ve ders verdiğim çocuklar.Yalnız içeri girdiğinizde yeni bir çocuk gördüm içinizde sanki.Evet.Beni görmüştü.Ayağa kalkmamın ve kendimi takdim etmemin zamanıydı artık.
-Evet hocam yeni gelen çocuk benim.
-Hoş geldin oğlum.Kendin hakkında bilgi verirsen çok güzel olur.
-Ismim Mete hocam .Mete Yıldırım.18 Yaşındayım .
-Memnun oldum Mete.Istanbula yenimi taşındın yoksa burada başka bir okulda okuyormuydun?
-Hayır hocam yeni taşındım ailemle beraber.Eski ders aldığım okul Ankaradaydı hocam.Oradan geldikten sonra ev buraya yakın olduğu için buraya yazıldım.
-Ne güzel Mete.Inşallah çok güzel bir şekilde ,buradan ta üniversiteye kadar adımlar ve böylece bizleride sevindirirsin.
-Teşekkür ederim hocam .Allah razı olsun.
-Beni burada her kes tanıyor ismim Eminedir oğlum.
-Memnun oldum hocam.Bu kadar tanışma bence kafiydi artık.Çok güzel konuşan ve güzel davranışlı biriydi Emine hoca.Bu okuldakı girdiğim ilk ders onun dersi olmuştu.Inşallah söylediği gibi başarılar kazanarak onlarıda sevindirirdim bu yıl...
Ilk ders bitmişti artık.Okul koridoruna çıktım yalnızca.Görür-görmez aşık olduğum Sevdada okulun koridorunda bir kızla sohbet ediyordu.Sevdadan daha çok yanındakı kız sürekli bana bakarak ona bir şeyler söylüyordu.Az-çok ettikleri sohbetin benden geçtiğini sanmıştımki zaten,Sevda yavaş adımlarla bana doğru geliyordu.O her adım attığında kalbimin atışının ne kadar hızlandığını fark etmiştim.Sanki şu an kalbim yerinden çıkacaktı.Ve sonunda yaklaşarak benimle konuşmaya başladı :
-Tekrar merhaba Mete.Nasıl geçti ilk ders?tanıştınmı çocuklarla?
-Sanada merhaba.Hepsiyle tanıştım .Ilk ders Emine adlı hoca ile başladı.
- Ayy ne güzel.Emine hoca çok güzel biridir.Zamanla daha yakından tanıyacaksın onu.
-Inşallah öyle olur.Sevda uzun süre az önce yanından ayrılan kıza taraf baktıktan sonra bana taraf dönerek konuşmaya başladı:
-Mete,o gördüğün kız sen geldiğin andan beri sana tutuldu.Çok hoşlandı senden.Bana seni sevdiğini söylememi istedi.Aman Allahım!bu olamazdı!olmaması lazımdı.Şimdi ben napacaktım?Sevda kadar güzel olan o kız beni sevdiğini onunla bana gönderirken ben bunu kabul edemezdim.Çünkü ben Sevdaya aşık olmuştum gördüğüm andan beri.Ama o kızıda kırmak,üzmek istemiyordum.Çok masum bakışlarla bana taraf bakıyordu.Şimdi en doğru karar neydi,yada en yanlış kararı neyi söylemekle vere bilirdim hiç bir şey bilmiyordum.O kızı bir yolla kendimden uzaklaştırmalıydım.
-Hmmmmm.Sevda bak ne söylüyorum.O kıza aşık olamam.Bunu kendisine nasıl söyleceğini en az senin kadar hiss ede biliyorum ama başka çare yok.Çünkü benim sevdiğim kız ayrı birisi.Ben yalan yere ona umut veremem.Bunu böylece ona söyle.Boşu-boşuna umuda kapılmasın.Tam konuşma sırasında Sevda bana yaklaşan Yusufu gördüğünde çözmediğim garip bir halle benim yanımı terkederek kıza taraf gitti.Hemde hiç bi şey söylemeden uzaklaştı.Allah ,Allah acaba niye böyle yapmıştıki?Yani benmi onu söylediklerimle zor durumamı soktum?ya niye böyle sessiz-sedasız benden uzaklaştıki?Çok düşündüm ama bir şey çıkaramadım.Kızla beraber sınıfa girdi.Bende Yusufla beraber okulun dışarısına doğru yürümeye başladım.
Evvvet.Yep yeni bir hikaye ve yep yeni bir heyecan.Ilk bölüm itibariyle gönlünüze taht kuracağıma ümid ediyorum.Iyiki varsınız.Iyiki benimlesiniz.Söz verdiğim gibi yaz hikayelerime bu hikaye ile başlamış bulunmaktayım.Çok güzek bir hikaye olacak emin olun.Bölümler haftada bir kere olarak değil,iki günden bir olarak çalıştığım kadarıyla yayımlanacaktır.Hikayeni izlemeyi unutmayın.Seviyorum hepinizi ❤❤❤❤😍😘😍😘😘❤😘❤😍🔥🔥🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEN LAZIMSIN(Tamamlandı)
Ficção AdolescenteOkula yeni gelen Metenin aşk hikayesi.Yeni geldiği okulda bir sınıf aşağıda okuyan kıza aşık olmasıyla tüm hayatı değişen Metenin yüzüne gülmeyen acımasız hayat ve sınıf arkadaşı olan Yusufa karşı zor seçimi...Okulda geçen bu büyük ve acımasız aşka...