Zsófi szemszöge
Miután elmeséltem a fiúknak, hogy ki ez a Boglárka Imi megfogta a kezemet, s magával rántott. A többieknek pedig azt mondta, hogy dolgunk van. Egyáltalán nem értettem Imit ebben a pillanatban...
- Milyen dolgunk is volna? - vágtam neki értetlen fejet.
- Igazából semmi, csak kellett valami fedősztori.
- Miért?
- Húgi... láttam rajtad, hogy stresszes vagy... meg kellene nyugodnod, s ehhez pihenésre lenne szükséged.
- Nem vagyok stresszes! - nehogy már énmiattam aggódjanak... van nekik annál nagyobb elfoglaltságuk is, minthogy velem foglalkozzanak. Megvagyok így is.
- De az vagy! - szorította meg még jobban a csuklómat.
- Mindjárt tényleg azzá válok, mert te teszel azzá! - próbáltam a kezemet kiszabadítani a szorításából.
- Vagy Bogi által.
- Tessék? Én nem... - majd még jobban kezdte el szorítani szegény kezem - Imi... létszíves... ne szorongasd ennyire a csuklómat... fáj...- kezdett el majdnem a könnyem kiosonni a szememből.
- Mi a varázsszó? - teljes mértékben meglepődtem - Valld be, hogy ideges vagy! - nem tehettem mást... nagyon fájt már a kezem...
- Jól van.. igen... ideges vagyok... - mondtam addig hallhatóan, de épphogy Imi meghallotta. Elengedte a kezem, és akkor láttam meg, hogy mennyire piros lett... majd elkezdtem halkan sírdogálni...
- Hohó, nyugi - majd szorosan átölelt - Nagyon sajnálom, hogy így megszorítottam a csuklódat, de magadtól sohase vallottad volna, hogy valami bánt. Na, ki vele, mi a baj? - engedett el szép lassan, és a szemembe nézett. Most mit válaszoljak? Nem mondhatom el neki, hogy Bogi miatt, mert félek, hogy elveszi Tibit. Egyenest kinevetne.
- Igen, Bogi miatt vagyok felkavart... - hajtottam le a fejem.
- Félsz tőle? - kérdezte kedvesen.
- Kicsit... - törölgettem le azokat a rakoncátlan könnyeket az arcomról.
- Gyere, menjünk haza. És ne félj, nem fog bántani - majd a vállamat átkarolva sétáltunk haza.
***
- Megjöttünk! - szólalt meg hazaérve Imi. Nem érkezett válasz, anyuék még biztos dolgoznak - Menj fel a szobádba, aludj egy kicsit.
- Nem vagyok fáradt - dőltem le a kanapéra.
- Dehogynem. Látszik rajtad, hogy kimerültél - majd válaszolni se volt időm. Bealudtam, a kanapén. Éreztem ahogy Imi két kézbe vesz, s bevisz a szobámba. Letett az ágyra, majd betakart. A többit nem tudom, mert teljesen mélyálomba szenderültem.
***
Amikor felébredtem sehol nem volt senki. Kilépkedtem a nappaliba. Síri csend. Nem értettem semmit, majd mikor megláttam az ablakon, hogy sötét van, egyből felvilágosodtam. felcsaptam a villanyt, mert kialudtam magam, s most unatkoztam. Hirtelen megint eszembe jutott Bogi, s a fenyegetése...
"- Ne feledd Zsófikám! Mivel te elvetted azt ami nekem kedves volt, ami a kitűnő átlagom! Ezért egy nap még én fogom tőled elvenni azt, ami kedves neked! Még pedig a Tibikédet, hisz láttam, hogy odavagy érte!"
YOU ARE READING
Egykor még nem szerettük egymást (ff. Szepesi Tibi) [BEFEJEZETT]
Fanfiction"- Egyébként... nagyon jó itt ilyen holdfényben - döntötte a fejét a vállamra, nagyon jó érzés volt... - Amúgy.. nagy jelentősége van annak, hogy most itt vagyunk - néztem mélyen a szemébe. - Micsoda? - kulcsoltam össze a kezeinket. - Zsófi, szeretl...