Zsófi szemszöge
Már épp alakulóban volt a Tibinek szánt dalom, mikor Imi, közbeszólt, hogy szedelőzködjek, mert indul a skateparkba. Nem tétováztam, gyorsan el is készültem...
- Mehetünk? - várt az utcán, mire én is kiértem.
- Aha - majd 10 perc elteltével betértünk szeretett pályánkra. Tibinek egyből szemet szúrtam...
- Hali - pacsizott le Imi mindenkivel, én öleléssel üdvözöltem barátaimat. Tibit máshogy, őt különösen szorosan vontam magamhoz, majd adtam neki egy puszit.
- Srácok - szólt Zozó - Mit szólnátok egy Game of LOVE játékot Zsófiék örömére? - mindenki díjazta az ötletet, így el is kezdték a meccset.
- Helló - ült le mellém Tibi, meglepődve néztem rá - valami baj van?
- Nem, nincs. Csak.. te nem játszol?
- Hát..a fiúk ellenkeztek. Nem akarták, hogy lecsukjam magam az 1 hónapos ünneplesünk előtt, ha esetleg elesném - mesélte, mikor közelebb ült és átkarolta a vállam...
- Oh.. ez figyelmes tőlük... - pirultam el...
- Azért.. lenne kedved kicsit bicózni? - villantott felém egy biztató mosolyt.
- Hogy mi? - borzongtam el.. a kéztörésem óta.. nem terveztem újra arra biciklire ülni...
- Nyugi, nem lesz baj. Pont mikor tanítottalak, itt is elkaplak, ha elesnél - fogta meg bátorítóan a kezem. Rettegek, nem tagadom, de Tibi mellett nincs okom rá...
- Jó.. - adtam be a derekam.. Majd Tibi bicójára ráülve ugrálgattam csak simán. Csak is kizárólag bunnyhopp trükköt adtam be.
- Ügyes vagy - dicsért meg, bár nincs miért...
***
Már jó ideje a sablon trükköt toltam,mikor Zozóél abba hagyták játékukat...
- Hát a gerlepár mi jót csinál? - kérdezte nevetve Patrik, s közben a fiúk közelítettek felénk..
- Csak picit BMXezik - mutatott rám Tibi, miközben gurultam ide-oda.
- Komolyan? Az orsócsont repedése óta nem tudtam rávenni... - ámult Imre.
- Nem voltál eléggé meggyőző - nyújtottam ki rá a nyelvem, mikor megálltam előtte.
- Uuu.. Zsófi 1, Imike 0 - hangoztatta Alex, s mindenki kinevette szegény bátyám...
- A kp bunnyhopp megy még? - kérdezte Tibi bácsi.
- Lehet - ezt is rég csináltam.. még a balesetem előtt.. Nekirugaszkodtam, de a kormányt épphogy elkezdtem pörgetni megszédültem, s kicsit a beton felé zuhantam.
- Sutty - puszilt a hajamba Ő, mert persze elkapott, ahogy ígérte.
- Nem volt rossz, de van még mit csiszolni - kritizálta Zozó az eseményem.
- Megpróbálod még egyszer? - nézett rám a bátyám, s én vakmerően igent mondtam. Ismét elugrottam, megpörgettem a kormányt, de a leérkezés rossz volt, így oldalra elcsúsztam, megijedtem.
JE LEEST
Egykor még nem szerettük egymást (ff. Szepesi Tibi) [BEFEJEZETT]
Fanfictie"- Egyébként... nagyon jó itt ilyen holdfényben - döntötte a fejét a vállamra, nagyon jó érzés volt... - Amúgy.. nagy jelentősége van annak, hogy most itt vagyunk - néztem mélyen a szemébe. - Micsoda? - kulcsoltam össze a kezeinket. - Zsófi, szeretl...