Zsófi szemszöge
Igaz, még csak pár napja ismerjük egymást Renivel, de már nagyon jó barátok vagyunk. Gondoltuk, hogy filmezéssel sok minden helyrehozható, így ezt tettük, hogy mulassunk egyet...
- Akkor neked most van pasid? - kérdezte felém fordulva.
- Hát, igen.. - böktem ki halkan.
- Tibi? - nézett reménykedve.
- I-igen - nyögtem ki félve, de ő erre elkezdett sikítozni,majd megölelt.
- Gratuláloook! - sivítozta a fülembe örömében.
- Köszi, na és neked nincs fiúd? - tettem fel neki is a téma kérdését.
- Nincs. A múltkor voltam szerelmes egy srácba, de mivel elutasított... Egy betondarabbal a lábán hajítottam a Tisza közepébe! Szinte láttam, ahogy kapálózik a gyöngy fehér habban, miközben lelkesen falatoztam a tejbegrízemet a parton.
- Öööö... ez most komolyan megtörtént? - ijedten húztam fel az egyik szám végét.. egy igazi pszichopata barátnőm van... EZ TETSZIK!
- Sajnos csak az első fele igaz, még! Hú, csak kerüljön még egyszer a szemem elé, főleg a barátnőjével!
- Van barátnője? - lepődtem meg, a BFFem szerelmi történeteiben.
- Hát... ezért tiltakozott a szerelmünknek... Fúú! Mai napig azzal a ribanccsajjal van! Megölöm őt is, meg azt a hülye barmot is!
- Segítsek? - majd összekapott a tekintetünk, s ilyen gonosz nevetés tört fel belőlünk. A pillanat, amikor csak ti tudjátok, hogy mire gondoltok. De ez még egyelőre titok.
- Hali Zsófi, megjöttem. Hogy érzed magad? - jött be kopogás nélkül a bátyám a birodalmamba.
- Szeva, nagyon jól. Szerintem már makk egészséges vagyok - fokoztam bennem az örömöt.
- Na na, azért ennyire ne siessünk előre! - persze,hogy ezt a jókedvet elrontsa valaki... - Még a mai nap ágyban maradsz! A holnapot meg a holnap dönti el -majd ezzel kisétált tök nyugodtan.
Persze, hogy zavartalanul... nem neki kellett jó pár napig az ágyat elfoglalva egy helyben maradni, egy idióta eső miatt! De nyugodjunk meg... a múlt, már a múlté.
***
Este valamiért... zavarosan éreztem magam... Ez egy jó jelnek számít, vagy sem? Mert egy ideje már nem futottam össze Bogival... de mégis.. rosszat sejtek... Tibivel kapcsolatban.. Hmm... Ráadásul még a pizza is elfogyott...
***
Másnap reggel örömmel keltem ki az ágyból, elhittétek mi? Imi keltett fel...
- Hugi, ébredj fel - bökdösött még mindig. Nem értem miért vagyok mostanában ilyen flegma... mert talán már 3 napja a szobámon kívül mást nem láttam? - Hahóó - tettetem az alvást, nem volt kedvem felkelni - Hát jó.. te akartad! - majd ezzel kijelentve elkezdett őrületesen csikizni. Ez az amit mindennél jobban utálok a világon, mert nagyon furás vagyok. Felpattantam, hogy elszökjek de Imi lefogott - Na mi van? Kegyed képes volt felébredni végre? - piszkált még jobban.
- Elég, kérlek hagyd abba - kérleltem, majd miután kiélvezkedte magát befejezte.
- Nos.. most, hogy feleszméltél. Anyu megkért, hogy mérjem meg a lázad - emelte mosolyogva a feje elé a lázmérőt - Tessék - nyújtotta át nekem, majd be is raktam a helyére. Egy kis idő után visszaadtam kegyes bátyámnak - Rossz hír.. még mindig magas a hőemelkedésed - nézte azt a piros vonalat, s közben oldalra húzta a lepénylesőét.
ESTÁS LEYENDO
Egykor még nem szerettük egymást (ff. Szepesi Tibi) [BEFEJEZETT]
Fanfic"- Egyébként... nagyon jó itt ilyen holdfényben - döntötte a fejét a vállamra, nagyon jó érzés volt... - Amúgy.. nagy jelentősége van annak, hogy most itt vagyunk - néztem mélyen a szemébe. - Micsoda? - kulcsoltam össze a kezeinket. - Zsófi, szeretl...