chapter 10; literature

389 36 2
                                    

12.07.2028

Hasta: Bianca Black

Hastalık: Literatürde bulunan hiçbir hastalığa uymayan, ağız yoluyla dışarı atılan kan, tahriş olmuş akciğerler, görme ve dokunma hislerinin körelerek yok olması. İsim yok. Belirti yok. Semptom yok.

Doktor Raporu: Bianca şu ana dek gördüğüm en ilginç hasta. Bunun olması için tek bir sebep bile yokken bedeni ters tepki veriyor, yavaş yavaş zayıflıyor.

Albus ona daima daha iyi geliyor ama acısını görebileceğimiz derecede hasta.

Akciğerlerinde oluşan bir tümör olabileceğini düşünmüştüm ama ameliyat sonucu tek bir sıkıntı bile yok.

Ağız yoluyla atılan temiz kan ile sürekli kan kaybediyor ve vücudunun su ihtiyacını karşılamak için serumlar bile yeterli olmuyor.

Kan konusunda en başta verem olabileceğini düşünmüştüm ama değildi. Yalnızca öksürüyor ve kan geliyor işte.

Verem olmayan kanamalardan sonra şimdi kan kusmaya başladı. Bedeni korkunç durumda, bir blumia hastası gibi zayıfladı, yüzü rengini kaybetti.

Eklemlerini ve kaslarını hateket ettirirken canının çok acıdığını söylüyor. Fizik tedaviler sonuç vermiyor.

İki gün önce duyma yetisini kaybettiğinden beri yemek yemiyor, uyumuyor, yalnızca ağlıyor ve odasının duvarını seyrediyor.

Bunu yazmak her ne kadar beni üzse de bilinen bir tedavi yöntemiyle onu eski haline döndürebileceğimizi sanmıyorum.

'Cause I Loved || Albus Severus Potter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin